וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פרץ לביתו של שופט וגנב ממנו כסף

איילה חננאל

28.1.2010 / 13:52

כתב אישום הוגש נגד ברוך זוארץ מנתניה, יומיים בלבד לאחר שפרץ לביתו של השופט בדימוס עמירם שרון. זוארץ נכנס לבית וגנב מהמקום ארנק המכיל שטרות כסף טורקי

לבית משפט השלום בנתניה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד ברוך זוארץ, תושב נתניה בן 27, בגין פריצה לביתו של השופט בדימוס עמירם שרון מנתניה, המשמש כיו"ר ועדת השחרורים. לפי כתב האישום, זוארץ פרץ לפני יומיים לביתו של השופט דרך החלון, נכנס לבית וגנב מהמקום ארנק המכיל שטרות כסף טורקי.

מתלונתו של השופט בדימוס עולה כי ביום הפריצה לביתו, קיבל לטלפון הנייד שברשותו הודעה לפיה האזעקה בביתו פועלת. בהמשך התברר לו כי ביתו נפרץ וכי נגנב ממנו ארנק המכיל שטרות לירה טורקית.

מצלמת האבטחה המותקנת בביתו של השופט שרון הצליחה לתעד את זוארץ בעת פריצתו, ואתמול הוא נעצר על ידי בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה במשטרת נתניה. בחקירתו הודה זוארץ בביצוע העבירות המיוחסות לו והסביר כי משהבחין שאין איש בדירה, הוא פתח את החלון, נכנס פנימה, נטל את הארנק, עזב את הדירה ובהמשך השליך את הארנק לפח.

בבקשה לעצור את זוארץ עד תום ההליכים המשפטיים נגדו נטען כי "הנאשם פרץ לבית מגוריו של יו"ר ועדת השחרורים בצהרי היום, באופן המלמד על תעוזה רבה והיעדר כל מורא". בנוסף צוין בבקשה כי לזוארץ עבר פלילי, בין היתר בעבירות של סמים, היזק לרכוש במזיד, התנהגות פרועה במקום ציבורי, פריצה לרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבה מרכב, החזקת נשק שלא כדין, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, התפרצות לבניין שאינו דירה, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.

  • עוד באותו נושא:
  • פריצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully