וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו ארבעה חשודים במעורבות ברצח בבת ים

איילה חננאל

28.1.2010 / 11:52

שבועיים לאחר שמור אלגרבלי, צעיר בן 21, נורה למוות לאור יום, התירה המשטרה לפרסם כי ארבעה צעירים נעצרו בחשד למעורבות ברצח. עם זאת, החשוד בביצוע הירי עדיין לא נתפס

המשטרה התירה הבוקר (חמישי) לפרסם כי במהלך חקירה שניהל צוות מיוחד של מרחב איילון בנוגע להירצחו של הצעיר מור אלגרבלי לפני כשבועיים בבת ים, נעצרו ארבעה חשודים במעורבות במעשה. אחד מהארבעה הוא קטין. עוד הותר לפרסום כי חשוד נוסף במקרה טרם נתפס והוא זה שלפי החשד ירה למוות באלגרבלי. עוד נמסר מהמשטרה כי צפויים מעצרי נוספים.

הרצח בוצע בפינת הרחובות הרב מיימון ואנה פרנק בבת ים. מבצעי הירי פתחו באש לעבר רכב מסוג הונדה בה ישבו אלגרבלי, בן 21 ואדם נוסף. אלגרבלי מת כתוצאה מהירי וחברו נפצע באורח קשה. היורה נמלט מהמקום כשהוא רכוב על אופנוע. אלגרבלי היה שחקן בקבוצת לזרוס חולון. קרובי משפחתו מתגוררים בבניין סמוך לזירת הירי. הרקע למעשה אינו ברור, אולם השניים מוכרים למשטרה מתחום עבירות הרכוש, האלימות והסמים וההערכה הראשונית של החוקרים היתה שהרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים מקומיים.

אמו של אלגרבלי ששמעה על הירי והגיעה למקום גילתה כי בנה הוא שנורה. היא החלה לצעוק "שכל חולון תישרף, לקחתם לי את הילד!" עד ראיה לתקרית סיפר אז לוואלה! חדשות כי "ירדתי מהבניין לכיוון הרכב שלי וראיתי אדם חבוש בכובע גרב, עוצר ליד רכב שהמתין ברמזור אדום. הוא פשוט נעמד מול הרכב וירה, לפחות שלוש יריות. ואז בקור רוח עלה על האופנוע ונמלט. בחור אחד שנפצע יצא מהרכב והתמוטט ממש לידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully