וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשתכרו במהלך הנאום של אובמה

נשיא ארצות הברית יישא הלילה את נאום מצב האומה, והאמריקאים מוכנים עם רשימת החוקים למשחק השתייה הרשמי: שוט של אלכוהול על כל אזכור של המילים "תקווה" או "שינוי"

אמריקאים בכל רחבי ארצות הברית משקשקים לקראת נאום האומה שצפוי לשאת הלילה (רביעי) הנשיא ברק אובמה. הם לא משקשקים מפחד, כעס או ציפייה אלא פשוט מכינים קוקטיילים כדי להיות מוכנים ל"משחק השתייה של נאום האומה". המשחק הומצא בשנת 2002 על ידי שני סטודנטים באוניברסיטת פרינסטון, והחוקים שלו פשוטים מאוד – המשתתפים צריכים להוריד שוט של משקה או ללגום כוס בירה בכל פעם שהנשיא אומר מילים או צירופי מילים מסוימות עליהן הוחלט מראש, או נוקב בשמותיהן של מדינות מסוימות.

המשחק הפך לפופולארי בארצות הברית בימי כהונתו של ג'ורג' בוש, שנודע בשימוש הייחודי שהוא עושה בשפה האנגלית. מדי שנה, לקראת נאום האומה, שונו המילים שבעת אמירתן יש לשתות, והן עודכנו באתר www.drinkinggame.us. לפני שנתיים, הפעם האחרונה בה שוחק המשחק, האמריקאים נאלצו להיפרד מהשוט אותו לגמו למשמע המילה " "Nukular'- הגרסה הבושית למילה nuclear"" (גרעיני). השנה היא גם הפעם הראשונה בה לא יצטרכו הצופים שמחפשים מתי לשתות להמתין להופעתו של אלוהים במהלך הנאום או כל אזכור קדושה אחר, שבימי בוש חייבו שוט כפול, כמו גם המילים "גואנטנמו", "טפטופי מים" (שיטת עינוי) ו-מחמוד אחמדניג'ד.

רוצים גם אתם להשתתף במשחק? בכל פעם שהנשיא יגיד "תקווה" (HOPE) או "שינוי" (CHANGE), יש צורך ללגום משקה כלשהו, כמו גם אם הוא מזכיר במהלך הנאום את עירק, אפגניסטן, אירן או פקיסטן. כאשר הנשיא משתמש בביטוי "תרשו לי להבהיר" ("Let me be clear" ) או "שלא תטעו" ("make no mistake") יש להוריד שוט אלכוהול מיד. במקרה שהנשיא מדבר על הירושה הבעייתית שממשלו קיבל יש לשתות שוט של משקה מיושן כלשהו.

לא מספיק אלכוהול עבורכם? לפי החוקים יש לשתות גם ברגע שבו המצלמה מתמקדת בפרצופו של אחד מהצופים בנאום. התמקדות בגברת הראשונה מישל אובמה יחייב את המשתתפים במשחק לשתות מכוס ג'יגר - כוס מתכתית באמצעותה מודדים כמויות של משקאות. אם המצלמה מראה את ידיה החטובות של הגברת אובמה, על המשתתפים לפעול מיד לחיטוב ידיהם ולשתות את השוט הבא תוך כיפוף המרפקים. מרגישים שיכורים מדי ורוצים להתפכח? חכו שאובמה יגיד "תמריצים" ("stimulus") ולגמו שוט של אספרסו. הקפה בטח יעזור לכם להתאושש לקראת השוט הבא אותו תצטרכו ללגום – ברגע שאובמה אומר "רפורמה" יש לשתות ללא הזזת אף שריר בפנים. בדרך דומה יש להוריד שוט במקרה שהמצלמה מתרכזת ביושבת ראש בית הנבחרים, ננסי פלוסי או כשהנשיא אובמה מציג אורח מיוחד שהגיע להאזין לו.

עוד צמאים? קחו שוט בכל פעם שיש אזכור כלשהו של ביל או הילרי קלינטון ושל ועידת קופנהגן לאקלים. הביטוי "שלא באשמתם" ("through no fault of their own") שייאמר על ידי אובמה בהקשר של מבוטלים יחייב גם הוא שוט אלכוהול, אבל רק אם אתה בעצמך מובטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully