וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל זורם

רותם דרוב

27.1.2010 / 11:02

במתחם גן החשמל נפתח השבוע D project, בית קפה שהוא גם חנות בגדים, או ההפך

מתחם גן החשמל המשופע בחנויות מעצבים לא מפסיק להתחדש, והשבוע נפתח בו בית קפה חדש שצמודה אליו גם חנות בגדי מעצבים, על ידי איציק דרור, מעצב אופנה, וכעת גם בעל בית קפה.

"פתחתי את D project כדי לענות על צורך של הקהל המקומי", אומר דרור, "אנשים באים למתחם החשמל כדי לקנות בגדים, להסתובב בין הבוטיקים השונים ואז עוזבים את המקום. אני רוצה ליצור פה המולת רחוב שמחה כמו במתחמים אחרים בעיר, זה דבר שחסר פה".

חנות הבגדים ובית הקפה חולקים קיר משותף, ומכיוון שאין לחנות חלון ראווה הפונה לרחוב, הקיר המשותף מתפקד גם כעין חלון ראווה פנימי. החנות מציעה בגדי גברים בעיצובו של דרור ופריטי אקססוריז של מעצבות שונות. בבית הקפה יתארחו תערוכות משתנות של אמנים.

התפריט שמציע דרור קליל, ובו כריכים כמו אבוקדו ועגבניות יבשות או כריך ארטישוק, במחיר 28 שקלים, או 37 שקלים בליווי אנטיפסטי וסלט קטן. ארוחות בוקר בסגנון קונטיננטלי, הכוללת קרואסון עם שמנת חמוצה וריבה במחיר 13 שקלים, ומבחר סלטים ב-42 שקלים (או חצי סלט ב- 22 שקלים). במקום מוצעת גם תערובת קפה שהורכבה במיוחד למקום על ידי חברת Ava , כאשר דיל של קפה ומאפה יעלה 21-23 שקלים, מחיר אספרסו יעמוד על שבעה שקלים וקפוצ'ינו קטן יעלה 10 שקלים.

D project. רחוב החשמל 12 תל אביב. טלפון 077-3500624
שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-22:00 ו' -8:00 עד שעה לפני כניסת השבת.

  • עוד באותו נושא:
  • גן החשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully