וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: לא רחוק היום בו ישראל תיעלם

ערב יום השואה הבינלאומי, הזהיר מנהיגה הרוחני של אירן את אזרחי ארצו כי ארצות הברית וישראל ימשיכו לרקום מזימות נגד השלטון האירני, אולם הבטיח כי "יבוא היום שבו עמי האזור יהיו עדים לקריסת המשטר הציוני"

האייתוללה עלי חמינאי, מנהיגה הרוחני של אירן, אמר היום (שלישי) כי ארצות הברית וישראל הן האויבות הגדולות ביותר של אירן והזהיר כי למרות שכשלו בכך בעבר הן ימשיכו לרקום מזימות נגד השלטון האירני. בסוכנות הידיעות האירנית "פארס" דווח, כי חמינאי המשיך ואמר כי ישראל היא סכנה למזרח התיכון והבטיח כי יום אחד היא תיעלם ממנו.

לדבריו, "המשטר הציוני מבקש להסיר את הפרצוף המוסלמי של פלסטין באמצעות לחץ בלתי פוסק, מצור ורצח עם". יחד עם זאת, ציין חמינאי, ישראל תיכשל בניסיונותיה לפגוע בפלסטין ובקרוב היא תיעלם מהמפה. "בטוח שיבוא היום שבו עמי האזור יהיו עדים לקריסת המשטר הציוני. השאלה האם היום הזה מתקרב תלויה בפעולות המדינות האיסלמיות והעמים המוסלמים".

חמינאי המשיך לתקוף את ישראל ואת ארצות הברית ואמר: "במהלך 30 השנים האחרונות, המשטר האמריקאי, השלטון הציוני והציונים ברחבי העולם היו האויבים העוינים ביותר של האומה האירנית והם, למעשה, גם האויבים המרים ביותר שלנו כיום. מכיוון שהם כשלו בניסיונותיהם לעימות נוקשה עמנו, הם מנהלים כעת נגדנו מלחמה רכה, והמטרה העיקרית שלנו היא להתמודד עם המלחמה הזו". חמינאי הסביר כי "במלחמה קרה, האויב מנסה ליצור ספק, פסימיות וסכסוכים פנימיים במדינה, באמצעות הפצת שמועות ושקרים ובשימוש בתירוצים מסויימים, באמצעים תרבותיים מתקדמים וכלי תקשורת חדישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully