וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד נדרס - נהג ההסעה הורשע בגרימת מותו

רמי שני

26.1.2010 / 19:20

נהג הסעות דרס לפני כארבע וחצי ושנים ילד בן 7. במהלך החקירה התברר כי מלווה ששהתה באוטובוס ירדה מהרכב לפני התחנה האחרונה. הילד נהרג במקום וביהמ"ש הרשיע את הנהג בגרימת מותו

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) נהג אוטובוס הסעות בגרימת מותו של ילד בן 7, אותו הסיע במסגרת קייטנה בעיר דימונה. בחודש יולי 2005, הוריד הנהג מרדכי מאלנקר את המלווה מטעם הקייטנה שתי תחנות לפני התחנה שממנה ירד הילד סהר ממן וכאשר ירד הילד מהאוטובוס והחל לחצות את הכביש, פגע בו עם האוטובוס.

ענבל, אמו של סהר, לא מוצאת נחמה, גם לאחר שבית המשפט הרשיע את האיש שגרם למות בנה. "כלום לא גורם להקלה. גם העונש הזה לא יחזיר את הבן שלי", אמרה ממן. "אני לא יכולה לשכוח את היום הזה. הוא חרות לי בזיכרון. עוד יותר חרות לי, שהנהג מיהר, כי הוא היה צריך להשלים את הסידורים לחתונה שלו, שהיתה למחרת. ביום שבו אני קברתי את הבן שלי, הוא התחתן".

לדבריה, הנהג אף פעם לא הביע חרטה על מה שקרה. "מהרגע שזה קרה והוא הלך משם, הוא לא אמר לנו כלום. עברנו 4.5 שנים של סיוט. כל פעם עוד דיון ועוד דיון", אמרה. "עכשיו נחכה עד לחודש הבא, לראות את גזר הדין. יש לי סבלנות. רק עוד שבועיים זה ייגמר".

בשנת 2006 הוגש כתב אישום נגד הנהג. לפי כתב האישום, הנהג ביקש מהמלווה של ילדי הקייטנה אשר היתה אחראית להגעת הילדים בבטחה לבתיהם, לרדת סמוך לביתה וזאת למרות שההסעה לא הגיעה לתחנתה האחרונה. לאחר ירידתה של המלווה, נותרו על האוטובוס שני ילדים בהם גם הילד סהר. לאחר שהנהג הוריד את הילדים מרכב ההסעה, החל סער לחצות את הכביש לכיוון ביתו ואז דרס אותו נהג האוטובוס עם הגלגל האחורי. הנהג עצמו לא הרגיש שפגע בילד והמשיך בנסיעה.

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו של הילד במקום והנהג נעצר. הנהג הכחיש שהיה מעורב במותו של ממן. בהכרעת הדין אמרו השופטים כי על הנהג היה ללוות את ממן מכיוון שהיה המבוגר היחידי באוטובוס באותה השעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully