וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת מנשות רצון: "הוא אבא טוב ודואג"

26.1.2010 / 13:30

אחת מנשותיו של גואל רצון הופיעה בדיון מיוחד של הוועדה לזכויות הילד בכנסת. לדבריה, "הוא היה דמות חינוכית, ובבית שלי לא היה ניצול". נציגי המשטרה ומשרד הרווחה נטשו את הדיון במחאה על הגעתה

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

אחת מנשותיו של גואל רצון, החשוד כי החזיק את נשותיו בתנאי עבדות וביצע עבירות חמורות של התעללות, הגיעה היום (שלישי) לדיון שנערך בוועדה לזכויות הילד של הכנסת בנושא טיפול הרשויות בילדיו של רצון.

האישה יצאה מהדיון בעקבות דרישת נציגי המשטרה ואמרה כי "באתי לשמוע ולבקש שידאגו לילדים על הצד הטוב ביותר. אני מקווה שהכול יסתדר לטובה. כל הילדים במסגרות חינוכיות. הם מתגעגעים למערכת המשפחתית שהיתה. היה הווי משפחתי מאוד תוסס, והם שואלים היכן האחים שלהם. הם שואלים מתי גואל יבוא. אני מציגה להם את המציאות כמו שהיא, שאבא עצור בחקירה".

האישה המשיכה ואמרה כי רצון הוא "אבא טוב ודואג ויכול להיות שהוא עשה טעויות. אני אופטימית כי הכרתי אותו בצדדים הכי חיוביים. הוא אדם עדין, אדיב, שפת גוף מאוד נקייה, היתה דמות מאוד חינוכית. בבית שלי לא קרה ניצול. כל העניין הוא מוזר מאוד". האישה אמרה כי הופתעה ממעצרו של רצון, אך קיבלה את הדברים כמו שהם. לגבי שאר הנשים אמרה: "היינו חברות מאוד טובות, תומכות. לא היתה אווירה של פחד, חשש או קנאה בין הנשים".

בעקבות הופעתה של האישה בדיון, נטשו אותו נציגי המשטרה ושירותי הרווחה, בטענה כי עצם השתתפותה משבשת הליכי חקירה. המשנה למנכ"ל משרד הרווחה מנחם וגשל אמר כי "קיבלנו את עמדת המשטרה. ביקשנו לצאת להתייעצות, אולם יו"ר הוועדה סירב לכך. איננו חושבים שאנו יכולים להשתתף בדיון שיש בו שיבוש הליכים".

יושב ראש הוועדה ח"כ דני דנון השיב על טענות נציגי המשטרה ואמר כי "אולי הנציגים שהגיעו לכאן חשבו שזהו דיון סגור, אבל היה ברור שזה מידע ציבורי ולכן ביקשתי שנתמקד בעתיד. היה חשוב לשמוע מאנשי שירות הרווחה איפה הם היו עד היום כאשר משנת 2000 יש דו"ח מפורט של חוקר פרטי על הנעשה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully