וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי מקים מפעל גבס בעכו

אלון שן

26.1.2010 / 12:01

חברת טמבור שבשליטת עזריאלי, תקים את המפעל החדש בהשקעה של 143 מיליון שקלים. המפעל ישתרע על שטח של 30 אלף מ"ר ויעסיק כ-60 עובדים מאזור הצפון

חברת טמבור תקים השנה בעכו מפעל חדש לייצור גבס בהשקעה של 143 מיליון שקלים. המפעל ישתרע על שטח של 30 אלף מ"ר ויעסיק כ-60 עובדים מאזור הצפון, כך הודיע היום (שלישי) דוד עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי ובעל השליטה בטמבור, ואמר כי הוא "רואה חשיבות רבה בפיתוח ובחיזוק התעשייה הישראלית כחלק מחזוני לפיתוח הארץ".

מנחם עינן נשיא קבוצת עזריאלי אמר כי "פתיחת מפעל לוחות הגבס הנה שלב משמעותי בהתרחבות קבוצת גרנית כחלק מהאסטרטגיה להרחבת הפעילות בעולם תשתיות הבניה".

מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור אמר: "כחלק מאסטרטגיית טמבור המכוונת להיות חברה מובילה לצבע ולחומרי גמר בנייה, בחרה טמבור להשקיע משאבים רבים בהתרחבות לעולמות תוכן חדשים של לוחות ובלוקי גבס, בידוד ותקרות אקוסטיות המשלימים את סל המוצרים של החברה המובילה את שוק הצבע בישראל כבר 74 שנה. התקופה הכלכלית הסוערת לא מנעה מאיתנו את המהלך וכיום בסופה, אנו ערוכים בצורה אופטימלית יותר בשוק הישראלי".

דיין הוסיף כי "טמבור בחרה להקים את המפעל החדש באזור התעשייה בעכו , שיספק עשרות מקומות עבודה חדשים בצפון, כחלק מהראיה האסטרגטגית של הקבוצה לפיתוח הכלכלה בצפון".

דיין אף ציין כי "בהקמת המפעל הושקעה מחשבה רבה בפיתוח תהליכי ייצור מתקדמים השומרים על איכות הסביבה תוך ניצול מרבי של אנרגיה, שימוש בנייר ממוחזר, טכנולוגיית השבת חום, חסכון במים ומחזור פסולת באופן שהפליטה היחידה מהמפעל הינם אדי מים. כמו כן תהליך הייצור מתאפיין בהקפדה מרבית על בקרת איכות המוצרים אשר ישווקו תחת המותג טמבור גבס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully