וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נדקר בביתו בגלל חוב של עשרות שקלים

רמי שני

25.1.2010 / 18:17

שני נערים דקרו גבר בן 62 בדירתו בקריית גת ופצעו אותו. רעייתו לוואלה! חדשות: "אני חייבת לאחר מהם רק כמה עשרות שקלים. על זה דוקרים בן אדם?"

במיטתו בבית החולים ברזילי באשקלון שוכב רפאל פחימה, בן 62 מקריית גת, שנדקר בידי מספר נערים במוצאי שבת. רעייתו גילה אינה מבינה מדוע בחרו בו הנערים כקורבן. "הם נכנסו אלינו הביתה קצת לפני שמונה בערב ודקרו אותו כמה פעמים", סיפרה לוואלה! חדשות. "הרצפה של הבית התמלאה בדם, והיינו צריכים לחבוש אותו בעצמנו, כדי שהדם לא ימשיך לזרום".

פחימה סיפרה כי היא חושבת שאחד משני הדוקרים היה חונך של בנה. "שכרתי אותו כדי שילווה את בני והייתי צריכה לשלם לו", אמרה, "אבל הוא לא עבד, ואני חייבת לו רק כמה עשרות שקלים. על זה דוקרים בן אדם? צריך לראות באיזה מצב הוא נמצא. כל הגוף שלו מלא חתכים, והוא לא יכול ללכת".

פחימה נלקח במוצאי השבת לבית החולים על ידי צוות מגן דוד אדום, ומצבו הוגדר כבינוני. בימים האחרונים השתפר מצבו ומוגדר כעת כקל. "ההשתוללות האלימה הזו של בני נוער היא פשוט בלתי אפשרית", המשיכה פחימה. "אי אפשר לעמוד לרגע בלי פחד שמשהו יקרה לך". במשטרת לכיש נמסר שהפרשה נחקרת, וכי אחד הנערים החשודים בתקיפה נמצא ונחקר. החקירה נמשכת, ובמשטרה מקווים לתפוס במהירות גם את הנער השני החשוד בתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully