וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייפו כרטיסי אשראי ומשכו 300 אלף שקל

איילה חננאל

25.1.2010 / 16:41

תלונה של חוקר מחלקת הביטחון של חברת "ישראכרט" הביאה למעצר שני בני אדם, שלפי החשד פרצו למאגר הנתונים של החברה, העתיקו פרטי כרטיסים ומשכו כסף בתחנות דלק

שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב עצרו אתמול (ראשון) שני בני אדם, תושבי חדרה וגבעתיים, בחשד שעשו שימוש לרעה בכרטיסי אשראי של "אמריקן אקספרס". המעצר בוצע בעקבות תלונה שהגיש חוקר מחלקת הביטחון של חברת "ישראכרט". לפי התלונה, מאגר הנתונים של החברה נפרץ, ומאות כרטיסי אשראי חו"ל, שהונפקו ללקוחות על ידי בנקים שונים ברחבי העולם, הועתקו ונמשך באמצעותם כסף בארץ, בעיקר בנקודות למשיכת כספים הנמצאות בתחנות דלק ברחבי הארץ.

מחומר החקירה שנאסף עולה, כי עד כה נעשה שימוש בכרטיסי האשראי המזויפים ביותר מ-472 פעמים, ונמשך סכום כולל של כ-300 אלף שקל. כמו כן, עולה כי אחד החשודים נהג להגיע לחנויות כאשר ברשותו כרטיסי אשראי מזויפים ותעודת זהות מזויפת עם תמונתו, ובדרך זו הצליח למשוך את הכספים במרמה.

במהלך חיפוש שנערך בביתו של אחד מהחשודים נמצאו תשעה כרטיסי אשראי מזויפים של חברת "אמריקן אקספרס", מכשיר לקריאה והעתקת נתונים מכרטיסי אשראי, מחשבים ומסמכים נוספים הקושרים את החשודים לביצוע העבירות. שני החשודים יובאו בשעות הקרובות להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully