וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חברה להריסת מבנים נפצע מקריסת תקרה

קובי מנדל

25.1.2010 / 14:50

עמוד במשקל של כחצי טון התנתק מתקרת אולם קולנוע שיועד להריסה בקניון בחיפה, וצנח על רגלו של בעל חברת ההריסות. הוא פונה לביה"ח כשהוא פצוע באורח בינוני

אושרי בוסקילה, בן 31, נפצע באורח בינוני בהתמוטטות תקרה באולם קולנוע בגראנד קניון בחיפה במהלך הסופ"ש. בוסקילה, בעליה של חברה העוסקת בהריסת מבנים ופינוי פסולת בניין, הגיע לאתר במסגרת תפקידו כדי לפקח על עובדיו במהלך פעולות הריסת בית הקולנוע.

"קפצתי לראות כיצד מתקדמות עבודות ההריסה בקולנוע", סיפר בוסקילה, "עברתי עם הפועלים על המפות, ובדקתי שהכל בסדר". לפתע נשמע רעש אדיר באולם ועמוד בטון ענק במשקל של כחצי טון התנתק מתקרת בית הקולנוע וצנח במהירות לעברו של אושרי. "שמעתי את הרעש וחשבתי שזו רעידת אדמה. מיד הפניתי את הגוף הצידה". בדיעבד הסתבר כי פעולה זו הצילה את חייו, והעמוד פגע "רק" ברגלו.

בוסקילה הובהל על ידי צוות מד"א לחדר המיון בביה"ח כרמל, שם אובחן שהוא סובל מפציעות ושברים קשים בכל הרגל. "אין ספק שמדובר בנס", ציין ד"ר חאמד סעיד, רופא בכיר במחלקה האורטופדית בביה"ח "כרמל, אשר טיפל בבוסקילה.

מנהל המחלקה האורטופדית בביה"ח "כרמל", ד"ר צבי כהן, סיפר כי באחרונה ישנה עלייה מצערת בכמות הפציעות הקשות מתאונות עבודה באזור חיפה. "נפילות מגובה רב, שברים גדולים כתוצאה מנפילת חפצים וקירות על העובדים, קטיעת אצבעות בידיים וברגליים מכלי עבודה ותאונות עבודה אחרות הן דבר שבשגרה אצלנו" הוסיף כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully