וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, דוקטור?

ד"ר איל נחמיאס

26.1.2010 / 11:08

דם בשתן או בחילת נסיעות - להכל יש תשובה. ווטרינר הבית של פורינה, ד"ר איל נחמיאס, עונה לשאלות שלכם

יש לי כלב בן 6 חודשים. בכל פעם שאנחנו מתקרבים לרכב בכדי לנסוע הוא מתנגד ומושך את גופו, ובעת הנסיעה הוא מרייר ומקיא יותר מפעם אחת. יש לנו נסיעות רבות מחוץ לעיר, ואני לא יודעת מה לעשות בכדי להקל או לפתור את הבעיה

ראשית, בלי לחץ. אין טעם לעשות את זה בבת אחת כי זה יוצר אנטי. צריך לסגת אחורה וליצור לאט ובהדרגה מצב בו הכלב רואה את הנסיעה כמשהו חוויתי וכיפי. אפשר לעבוד עם פרסים כמו חטיף שהוא אוהב, או תרגול עם קליקר (רצוי ללמוד עם מאלף איך עושים את זה נכון). הכל יעשה בהדרגה – ממצב של קירבה ופרסים ליד האוטו, עבור למצב בו פותחים וסוגרים את דלת הרכב (ופרס, פרס, פרס), לאחר מכן יש להמשיך למצב דומה כשהאוטו מונע. אפשר לתרגל כניסה ויציאה לאוטו עם פרס תוך כדי הליכה.לשים מספר פרסים בתוך האוטו, שהכלב ימצא ויאכל. יש להמשיך בנסיעה קצרה וכן הלאה.

אמליץ על מתן פרמין חצי שעה לפני נסיעה, או שימוש בתוסף הקרוי TRAVEL CALM, על בסיס טבעי המכיל שילוב של צמחי מרפא. בהצלחה.

שלום. האוגר שלי שינה את צבעו מאפור כהה לבהיר והאזורים הבהירים הפכו ללבנים. שאלתי היא האם זו תופעה טבעית, או שמא ייתכן ומדובר במחלה?

יתכן ומדובר בשינויים על רקע גדילה ושנויי מזג אויר. רצוי בכל מקרה לוודא כי אין לו מחסור תזונתי, ושהוא מקבל תערובת איכותית וטרייה של מכרסמים, רצוי מיוחדת לאוגרים, המכילה את כל הויטמינים והמינרלים הנחוצים לו. לחיות רבות יש נטייה לעבור לפיגמנט בהיר יותר במזג אויר קר יותר.

שלום, יש לי כלב אמסטף הסובל מכאבי אוזניים. הוא מטופל ע"י חומר מיוחד לניקיון האוזניים אך הווטרינר המליץ שלא להשתמש בטיפות כלשהן. האם זו תופעה מוכרת? מה יש עוד לעשות?

דלקות אוזניים הן בעיה נפוצה ומוכרת, לעיתים היא ביטוי לבעיית עור ולאו דווקא לבעיה ראשונית של האוזניים.

הכלב שלנו בן 12 שנים. בזמן האחרון לפעמים הוא משתין שתן בצבע אדום. האם ייתכן שזהו דם? האם התופעה שכיחה? מה עלי לעשות?

שתן אדום עלול להיות דם או המוגלובין. בכל מקרה, חשוב מאד לברר את הסיבה. בשני המקרים מדובר במשהו שאינו נורמלי, ועלול לבטא סימני מחלה. לדוגמא, דם עלול להיות דלקת בדרכי השתן או בבלוטת הערמונית (פרוסטטה), במיוחד אם אינו מסורס.

המוגלובין עלול לבטא בעיות של המוליזה או פירוק כדוריות דם, שזו מחלה אוטואימונית . דחוף גשו לבדיקת שתן ודם לכלב. בכל מקרה, אנו ממליצים אחת לשנה לערוך בדיקות דם ושתן בכלבים מבוגרים. כלב נחשב מבוגר כבר מגיל 8 ברוב הגזעים ובגזעי ענק החל מגיל 6 שנים !

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully