וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ילד נפל קורבן למסכת התעללות מינית

איילה חננאל

25.1.2010 / 10:54

אם מאמצת של בן 12 התלוננה שבעלה ביצע בילד מעשי סדום. מחקירת המשטרה התברר שהילד עבר תקיפה מינית על ידי אמו הביולוגית ומדריך בפנימייה בה שהה חשוד שביצע בו מעשי סדום

המשטרה עצרה שני גברים בחשד שביצעו מעשי סדום ומעשים מגונים בקטין בן 12 ממרכז הארץ. אמו המאמצת של הנער טענה בתלונה שהגישה במשטרה כי בעלה שעמו היא נמצאת בהליכי גירושין, היה מבצע בקטין מעשים מגונים ומעשי סדום כבר מהיותו בן 6. עוד סיפרה האם המאמצת, כי בנה טען בפניה שהאב המאמץ היה מרעיף עליו מתנות כדמי שתיקה.

אמו הביולוגית של הנער מרצה עונש מאסר בגין מעשי אינוס שביצעה בו ובאחיו. בעקבות כך, החליטו האישה המתלוננת והגבר עמו היא נמצאת בהליך גירושין לאמץ את הילד כפתרון לשהייתו בסופי שבוע ובחופשים מפנימייה בה שהה. במהלך החקירה התברר לשוטרים כי גם מדריך בפנימייה בו שהה הנער, ביצע בו, על פי החשד, מעשים מגונים. המדריך נעצר ומחר יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. עוד נמסר מהמשטרה כי המדריך החשוד קושר עצמו למיוחס לו ומודה בביצוע העבירות.

מאז שהחלה חקירת תלונתה של האם המאמצת, פתח האב המאמץ במנוסה ורק אתמול בלילה, לאחר פעילות יזומה של יחידת האיתורים בתחנת ראש העין, הסגיר עצמו החשוד ונכלא. הבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. גם האם המאמצת נחקרה אף היא באזהרה בשל חובת הדיווח שחלה עליה מרגע היוודע לה דבר החשדות. בעקבות האירועים הועבר הקטין למשפחת אומנה מירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully