וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הורה להסיר האזיקים מידיו של קרליק

גלעד גרוסמן

25.1.2010 / 9:26

ביהמ"ש קיבל את עתירתו של החשוד ברצח בני משפחת אושרנקו וקבע שאין לקשור אותו משך כל שעות היממה למיטתו. "מדובר בצעד קיצוני שיש לעשות בו שימוש לתקופה קצרה בלבד"

בית המשפט המחוזי בת"א הורה הבוקר (שני) למשטרה להסיר את האזיקים מידיו של דמיאן קרליק, הנאשם ברצח בני משפחת אושרנקו ומוחזק במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בתחילת החודש עתר קרליק לבית המשפט כנגד שירות בתי הסוהר, בטענה שהוא עדיין אזוק למיטתו ולא נבדק על ידי גורמים מקצועיים כפי שקבע בית המשפט בחודש נובמבר האחרון - אז נתבקשה המשטרה "לשקול מחדש" את המשך כבילתו של קרליק, שאזוק בידיו ורגליו למיטה במשך כל שעות היממה, מכיוון שמדובר בצעד קיצוני שיש לעשות בו שימוש לתקופה קצרה בלבד.

בעתירה שהוגשה אז לבית המשפט טען פרקליטו של קרליק, עו"ד אורי קינן מהסנגוריה הציבורית, כי עד כה נבדק קרליק רק על ידי פסיכיאטר של הכלא, והוא עדיין כבול.

"לא יעלה על הדעת כי במדינת ישראל, במאה ה-21, ינהגו בבני אדם כמנהג האינקוויזיציה הספרדית", נכתב בעתירה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, מואשם קרליק ברצח, שוד, קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה והתפרצות. רעייתו נטליה מואשמת בהריגה, השמדת ראיות, קשירת קשר לביצוע פשע ושוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully