וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרטנר מגבירים את התחרות

מאת אמיתי זיו

25.1.2010 / 8:00

החברה יוצאת למהלך של שדרוג מאות אתרי אנטנות, כך שיאפשרו מהירות גלישה סלולרית מהירה פי שלושה מזו שמתאפשרת כיום

חברת פרטנר יוצאת למהלך של שדרוג מאות אתרי אנטנות, כך שיאפשרו מהירות גלישה סלולרית מהירה פי שלושה מזו שמתאפשרת כיום. החברה תשדרג את האתרים כך שיאפשרו גלישה במהירות של עד 21 מגה-ביט לשנייה, וזאת מול המהירות המקסימלית שהתאפשרה עד עכשיו בישראל - 7 מגה-ביט בשנייה.

רשתות הסלולר בישראל עברו בשנתיים האחרונות מהפכה - מרשתות המספקות בעיקר שירותי קול, טקסט ואינטרנט נייד, לרשתות התומכות במהירויות גלישה המתחרות בחיבור קווי כמו ADSL. למעשה, הופכת פרטנר לאלטרנטיבה לחיבור הקווי של בזק ו-hot. שלוש חברות הסלולר מספקות כיום מוצרים לגלישה לא רק בטלפון הסלולרי אלא גם במחשבים ניידים על בסיס רשתות הסלולר - באמצעות מודמים סלולריים.

עד עכשיו החברות סיפקו מהירות גלישה מירבית של 7 מגה-ביט לשנייה. פרטנר התחילה כבר לפני כחצי שנה ניסוי במהירות גלישה משולשת. האתר הראשון ששודרג על ידי החברה היה באוניברסיטת תל אביב. כעת החברה החליטה להרחיב את היכולות החדשות למאות אתרים, על פי אזורי הביקוש, כאשר רובם באזור המרכז. נכון לעכשיו מדובר במהלך שאין לו משמעות מבחינת הלקוח - היות שמודמים כאלה יגיעו לשוק רק במהלך 2010, ופרטנר תתחיל לשווקם אז.

פרטנר אינה מתכוונת לשנות את תמחורי חבילות הגלישה שלה, שמבוססים על נפח הגלישה ולא על מהירות הגלישה. כיום תעריפי החברה לגלישה באמצעות מודמים סלולריים נעים סביב 80-200 שקל לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully