וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי שירות התעסוקה חוזרים לעבודה

עומר רבין

25.1.2010 / 7:21

בתום למעלה משלושה שבועות של שביתה, יחזרו הבוקר עובדי שירות התעסוקה לעבודה סדירה. זאת לאחר שהגיעו להסדר עם הנהלת המוסד ומשרד האוצר

עובדי שירות התעסוקה הודיעו אמש (ראשון) כי יפסיקו החל מהבוקר את העיצומים בהם הם נוקטים ויחזרו לעבודה סדירה, זאת בתום למעלה משלושה שבועות של שביתה. במסגרת ההסדר אליו הגיעו העובדים ייחתם כבר במהלך השבועיים הקרובים הסכם אשר יכלול מענק חד פעמי וכן דרגות אשר יאפשרו לעובדים לקבל תוספות שכר קבועות בהתאם לנהוג בשירות הציבורי.

עובדי שירות התעסוקה פתחו בשביתתם על רקע החלטת הממשלה להרחיב את פעילותה של תכנית "אורות לתעסוקה", הידועה גם כתכנית ויסקונסין. לפי ההחלטה, התכנית תורחב לארבעה חודשים נוספים ותכלול אזורים נוספים ברחבי הארץ. העובדים טוענים כי ההחלטה להרחיב את התכנית התקבלה ללא התחשבות בהשפעה של המהלך עליהם, ללא עיגון של תנאי העסקתם ומבלי שיתאפשר להם להעניק שירות מלא ויעיל לאוכלוסיית הנתמכים.

אתמול, בצעד חריג ולאור פנייה של יו"ר ההסתדרות עופר עיני, החליטו העובדים לפתוח למספר שעות את הלשכות על מנת לאפשר רישום של מובטלים חדשים הנזקקים לסיוע של שירות התעסוקה. בלשכות נרשם עומס רב וכן נוצר בלבול מצד אזרחים רבים שאינם עומדים בקריטריונים של נתמכים חדשים, ולכן לא הורשו לקבל שירות בלשכות.

גורמים בשירות אמרו אמש לוואלה! חדשות כי "אין ספק שהעומס הרב, התלונות הרבות מצד אזרחים והעובדה כי בסופו של דבר האוכלוסיות החדשות נושאות על גבן פעם נוספת את החלטות הממשלה, הן אלה שהביאו להשגת ההבנות שיאפשרו את פתיחת הלשכות כרגיל החל ממחר בבוקר".

לאור השיבושים שנרשמו במתן השירות למחוסרי התעסוקה בלשכות בשבועות האחרונים, צפוי הבוקר עומס רב בלשכות שירות התעסוקה בכל רחבי הארץ עם פתיחתן בשעה 8:30. גורמים בועד העובדים מבקשים מהמגיעים לקחת בחשבון כי יידרש זמן המתנה רב מצד המגיעים עד לקבלת שירות מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully