וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיצטדיון החדש בחיפה יכלול תחנת משטרה

קובי מנדל

24.1.2010 / 19:44

בתום פגישה בין נציגי המשטרה לנציגי עיריית חיפה נחשפה התוכנית לאיצטדיון "סמי עופר", שייחנך בעוד כשנתיים בהשקעה של 80 מיליון דולרים. 30 אלף מקומות ותחנת משטרה אחת

איצטדיון רמת גן, היזהר. אצטדיון "סמי עופר" העתיד לקום בחיפה צפוי להפוך לאיצטדיון המובחר בישראל. האיצטדיון שיוקם בהשקעה של כ-80 מיליון דולרים יכלול במתחמו תחנת משטרה ותוכנות משטרה מיוחדות כנגד אוהדים מתפרעים, אזורי בידור, וכ-30 אלף מקומות ישיבה.

האיצטדיון, שיוקם במבואותיה הדרומיים של חיפה יכלול גם "מיני תחנת משטרה". כך התברר בפגישה שנערכה היום (ראשון) בין מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן, מפקד מרחב חוף תנ"ץ רוני עטיה ומנכ"ל עיריית חיפה ונציגיה, כדי לבחון את סידורי האבטחה בו. נציגי העירייה מסרו במפגש כי המטרה שבאיצטדיון החדש ישחקו כבר בעונת הכדורגל 2012-2013 .

בפגישה הוחלט כי במתחם האיצטדיון תוקם נקודת משטרה, שני חדרי מעצר לעיכוב חשודים, חמישה תאי חקירה, חדר בקרה עם עמדות שוטרים אשר ינהלו את הבקרה וכן עמדות להפעלת מצלמות אבטחה. תחנת המשטרה שתוקם באיצטדיון נועדה לייעל ולשפר את עבודת המשטרה כנגד אוהדים אלימים וכנגד כאלה שכניסתם אסורה למגרשים.

"גני יהושע של חיפה"

באיצטדיון תוכנס לפעולה גם תוכנת מחשב מיוחדת של המשטרה ("גול"), בה מתעדכנת רשימת האוהדים שכניסתם נאסרה למגרשים עפ"י החלטת ביהמ"ש.

עוד סוכם על הקמת צוות עבודה משותף לגורמים השונים ולמשטרה אשר יקיים פגישות עבודה לקידום הנושאים השונים.
במסגרת הפגישה הציגו נציגי העירייה גם תוכנית על פיה המקום ישמש בתור "גני יהושע" של חיפה. "לא רק כדורגל יהיה כאן, אלא גם אירועים ומופעים בסדר גודל של 40-50 אלף חוגגים", אמרו.

איצטדיון "סמי עופר" יוקם בעלות של כ-80 מיליון דולרים. הפרויקט צפוי לכלול אצטדיון בינלאומי העונה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אופ"א, המותאם להושבת כ-30 אלף צופים לעומת כ-14,000 מקומות באצטדיון הנוכחי בקרית אליעזר, בריכות שחייה, אולם ספורט רב תכליתי לכ-5000 צופים, מלון ספורט וכן שטחי בידור ומסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully