וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "הקלטת לא מתעדת את רצח קרפ"

24.1.2010 / 17:43

בפרקליטות מנסים להסיט את הביקורת של בית המשפט וצוות ההגנה במשפט הרצח של אריק קרפ. אלמנתו של אריק קרפ: "אני לא זקוקה לקלטת, ראיתי במו עיני את הרצח"

טל אנגלנדר

(צילום: עוז מרון וטל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בפרקליטות מחוז תל אביב הגיבו היום (ראשון) על חשיפת הקלטת בה נראה לכאורה אריק קרפ כאשר הוא בורח מרודפיו. "אנו מבקשים להבהיר שהקלטת המדוברת כלל לא מתעדת את הזירה ולא מתעדת את אירוע הרצח", נמסר מהפרקליטות.

הקלטת, שהציג צוות ההגנה, הינה קלטת אבטחה של שדה התעופה שדה דב, שבה לדברי עורכי הדין משה ושירה מרוז, המייצגים את ג'מיל עדס ועורכי הדין, אשר חן וגיל פרידמן, נראה קרפ בורח מזירת הקטטה כששלושה אנשים רודפים אחריו, כ-20 דקות לאחר שעדס כבר עזב את המקום.

השופטים מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה, שלדברי עו"ד מרוז, טענה בתחילה שאין קלטת כזו ולאחר מכן שלא רואים בה דבר. פרקליטו של הקטין הנאשם ברצח, עו"ד אשר חן, אמר כי "מדובר במחדל המצטרף לעובדה שלא היה פתולוג בשטח, לא היתה מעבדה ניידת, הושמדו בגדי המנוח ועתה מתברר כי לא נתפסו קלטות".

שרה קרפ, אלמנתו של אריק קרפ, הגיבה היום על דחיית הדיונים במשפט הרצח של בעלה. ההחלטה על הדחייה התקבלה לאחר שצוות ההגנה הציג קלטת חדשה שתיעדה את המנוח בערב המעשה. במסיבת עיתונאים שכינסה, אמרה קרפ כי "אני לא זקוקה לקלטת או לפתולוג. אני והבת שלי היינו באותו ערב במקום הרצח. הרוצחים היכו אותו מכות רצח בלי רחמים, ואז הטיחו את ראשו באספלט. היה ברור שהוא לא ייצא מזה בחיים. הם היו כמו חיות טרף, הם היכו אותו ובעטו בו".

"אני ראיתי במו עיני את המעשה הנורא את הרצח המזוויע. אני זיהיתי אותם, אני רואה אותם כל יום מול העיניים שלי. הם אלה שרצחו את בעלי" הוסיפה שרה קרפ, "אמרתי מהתחלה, זה כל השמונה שתקפו אותו, כולל הבנות לא רק השלושה. כולם צריכים לקבל עונש וזה צריך להיות עונש חמור", אמרה.

עורכת הדין טלי איזנברג ממרכז נגה לנפגעי קורבנות עבירה בקריה האקדמית אונו, אמרה במהלך מסיבת העיתונאים כי "בית המשפט מחויב לקבל את כל הראיות ולתת להן משקל והקשר. שרה ואוטליה העידו לפני בית המשפט וכך גם חבריהם של התוקפים. בית משפט צריך להעניק את יחס המשקל הראוי. אנחנו מאמינים שזה מספיק לכתב אישום והרשעה ברצח".

מנכ"לית המרכז דקלה טוטיאן הוסיפה כי "בג'ונגל האלימות שמשתוללת בישראל רק בית המשפט בסופו של דבר ייתן את הדעת ויברר את האמת. אנחנו לא רואים כרגע שחל שום שינוי במשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully