וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: "לא ניתן לטרור להגיע לאדמתנו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.1.2010 / 15:57

נשיא מצרים מגן על החלטתו להקים חומת ברזל בין מצרים לרצועת עזה. "ההחלטה לבנות הגדר נפלה לאחר שורה של מעשי טרור. מצרים נתונה למסעות הסתה מצד גורמים ערבים ואזוריים"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

נשיא מצרים חוסני מובארק הגן על החלטת ממשלתו לבנות את חומת הפלדה בגבול בין רצועת עזה למצרים, שמטרתה למנוע הברחות לעזה. בנאום לרגל יום המשטרה החל היום (ראשון) אמר מובארק כי "הביצורים שאנחנו בונים לאורך הגבול המזרחי מהווים חלק מפעילות מצרית ריבונית. אנחנו מסרבים להיכנס לעימות בנוגע אליהם". הוא הוסיף ואמר כי ההחלטה לבנות את הגדר נפלה לאחר שורה של מעשי טרור בסיני.

מובארק אמר עוד כי למרות מאמציה של מצרים להתניע את תהליך השלום במזרח התיכון ולקדם את שיחות הפיוס הפנים-פלסטיניות, "מצרים נתונה למסעות הסתה מצד גורמים ערבים ואזוריים שלא תרמו ולו במשך יום אחד ממה שאנחנו תרמנו לפלסטין ולעם הפלסטיני. אותם גורמים אינם עושים דבר מלבד לסחור בסבל של הפלסטינים".

הנשיא המצרי הבהיר כי "ארצו לא תסכים שיופעלו עליה לחצים, שאנרכיה תגיע לגבולותיה ושטרור יגיע לאדמתה". ברמזו על האירוע שבו ירה צלף פלסטיני מאנשי חמאס בחייל מצרי ברפיח לפני כשבועיים, אמר מובארק: "הגיע לידינו מידע מי מארגן את אותן הפגנות ואת אותם מסעות הסתה. לא נסכים לפגוע בגבולותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully