וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה קרפ: אני לא צריכה קלטת, ראיתי את הרצח

גלעד גרוסמן

24.1.2010 / 13:15

אשתו של אריק קרפ מתחה ביקורת על דחיית הדיונים במשפט נגד הנאשמים ברצח בעלה. הדיונים נדחו עקב קלטת, בה נראה קרפ בורח משלושה אנשים, אף שלפי כתב האישום הם כבר לא היו בזירת הרצח

עוז מרון

(צילום: עוז מרון וטל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

שרה קרפ, רעייתו של אריק קרפ שנרצח בחוף תל ברוך בתל אביב, הגיבה היום (ראשון) בחריפות על דחיית הדיונים במשפט נגד הנאשמים ברצח בעלה. זאת לאחר שצוות ההגנה הציג קלטת חדשה שתיעדה את המנוח. לדברי שרה קרפ, "לא ראיתי את הקלטת, ואני לא צריכה לראות את הקלטת כדי לדעת שהם הרוצחים. הייתי שם, ראיתי אותם רוצחים את אריק, וזיהיתי אותם במו עיניי".

משפטם של הנאשמים ברצח קרפ נדחה בעקבות קלטת שהציג צוות ההגנה בפני השופטים. מדובר בקלטת אבטחה של שדה התעופה שדה דב, שבה לדברי עורכי הדין משה ושירה מרוז, המייצגים את ג'מיל עדס ועורכי הדין, אשר חן וגיל פרידמן, נראה קרפ בורח מזירת הקטטה כששלושה אנשים רודפים אחריו, כ-20 דקות לאחר שעדס כבר עזב את המקום.

השופטים מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה, שלדברי עו"ד מרוז, טענה בתחילה שאין קלטת כזו ולאחר מכן שלא רואים בה דבר. פרקליטו של הקטין הנאשם ברצח, עו"ד אשר חן, אמר כי "מדובר במחדל המצטרף לעובדה שלא היה פתולוג בשטח, לא היתה מעבדה ניידת, הושמדו בגדי המנוח ועתה מתברר כי לא נתפסו קלטות".

בנוסף, טוענים עורכי הדין כי אורך הקלטת שלבסוף הועברה לידיהם היא שעה אחת, אף כי היו שש שעות תיעוד. השופטים הורו למשטרה לחדש את החקירה. כמו כן הוציא בית המשפט צווים, המחייבים את חברת החשמל ואת רשות שדות התעופה להעביר לידי המשטרה קלטות אבטחה מליל הרצח. גיל פרידמן, פרקליטו של עבד עדס אמר כי "חבל מאוד ששוטר שמעיד שאין כלום בתיק, ואנו מגלים שיש ראייה מאוד חשובה לתיק שגם אנחנו וגם השופטים צריכים להתרשם ממנה".

פואד מוסא, אחד הנאשמים הזוטרים בפרשה העיד במהלך המשפט כי לאחר שהיכו את קרפ הוא עדיין היה בחיים. "הבן אדם רץ לכיוון עבד, הזקן. עבד נתן לו כאפה. הבנאדם נפל על הרצפה ואחרי זה קם וברח. ג'מיל רדף אחריו ונתן לו בעיטה ואגרוף והוא שוב נפל לרצפה. ג'מיל בעט בו שוב ברגל, אחרי זה הבן אדם קם וברח", כך טען מוסא בעדותו.

אריק קרפ נרצח ב-14 באוגוסט אשתקד בזמן ששהה עם אשתו ובתו אנטליה בטיילת של חוף תל ברוך בתל אביב. שלושה צעירים הועמדו לאחר מכן לדין באשמת רצח: ג'מיל עדס, בן 25, עבדל רחמן עדס, בן 21, וקטין נוסף בן 17.

עדכון ראשון: 11:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully