וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מעלה אדומים היא חלק מי-ם רבתי"

פנחס וולף

24.1.2010 / 16:50

לרגל ט"ו בשבט, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לטעת עצים בגושי ההתיישבות בגדה. לדבריו, "המסר כאן הוא ברור - אנחנו נוטעים כאן והמקום הזה יהיה חלק בלתי נפרד מישראל"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף הבוקר (ראשון) בטקסי נטיעות עצים בגוש עציון ובמעלה אדומים. בביקורו במעלה אדומים אמר נתניהו כי היום מעלה אדומים ניצבת כחלק מירושלים רבתי", עוד הוסיף נתניהו כי "אנחנו כאן, נישאר כאן, ונבנה כאן, כחלק מירושלים רבתי. באתי הנה מגוש עציון, שערה הדרומי של ירושלים, עכשיו אנו במעלה אדומים, שערה המזרחי של ירושלים, בסמוך לט"ו בשבט אטע עץ גם באריאל כפי שנטענו בה את מכללת אריאל שהפכה עכשיו לאוניברסיטת אריאל. אני מאחל לכם שכאן, בצל העץ שאני נוטע בארץ ישראל ייהנו מהקרירות גם הנינים שלכם".

מוקדם יותר הבוקר, עת ביקורו בגוש ציון, אמר נתניהו גם כאן את המסר שהעביר מאוחר יותר במעלה אדומים "אנחנו נוטעים כאן, אנחנו נישאר כאן, אנחנו נבנה כאן, המקום הזה יהיה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל לנצח. לדברי נתניהו, "סביב הדבר הזה יש היום הסכמה לאומית רחבה מאוד בישראל, וההכרה בכך מחלחלת בהדרגה לאווירה הבינלאומית. לנטיעת העץ היום יש חשיבות לשיפור המעמד הבינלאומי הזה אבל הכי חשוב זה מה שאתם עושים כאן בבנייה, ביצירה, בנטיעה ובגידול ילדנו כאן בהרי ארץ ישראל".

בפתח ישיבת הממשלה השבועית הודיע ראש הממשלה כי ייצא היום לגושי ההתיישבות כדי לבצע את הנטיעות הראשונות לקראת ט"ו בשבט. לדבריו, "אגיע גם לאריאל, במקום שנטענו מרכז אוניברסיטאי. הנטיעות הללו מביעות אחדות לגבי זה שהמקומות האלו יישארו תמיד חלק ממדינת ישראל. אני מעודד את השרים ואת כולם לטעת בגושים בארצנו".

נתניהו גם התייחס לפגישה שקיים הבוקר עם השליח האמריקאי למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל. לדבריו, "נפגשתי עם השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל. הבעתי בפניו את הערכה שממשלת ישראל ואני רוחשים לו ולנשיא ארה"ב ברק אובמה על מאמציהם להניע את תהליך השלום".

נתניהו הוסיף: "שמעתי כמה רעיונות מעניינים באופן שבו נוכל לחדש את התהליך. באופן שיטתי אנו מעוניינים לעשות זאת והבעתי את תקוותי שזה יאפשר את חידוש התהליך. הפלסטינים צריכים לקבל את הרעיונות, ואני מקווה שחשוב לשני הצדדים שיהיה שלום".

עוד סיפר נתניהו כי ביום חמישי בערב צלצל לראש צוות ההצלה של ישראל בהאיטי. "אמרתי לו שישראל מודה לו על דרך נפלאה בה הם מצילים חיים ומעלים את קרנה של ישראל", אמר. "כשהחלטתי לשלוח את המשלחת, חשבתי שהם יצילו חיים ויעלו את קרנה של ישראל לא ידעתי עד כמה. כל מי שמתרשם מהמיומנויות והנשמה שהם מביעים יודע עד כמה הם מייצגים את מדינת ישראל היפה והאמיתית".

עדכון ראשון: 10:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully