וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השיטפונות מנעו חטיפת חייל ישראלי?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.1.2010 / 15:29

לטענת פלוגות אל קודס צנחן ישראלי נחת בטעות בצד הפלסטיני של הגבול ליד מחנה הפליטים אל בורייג'. השיטפונות שפקדו את האזור מנעו לפי הודעת הפלוגות את חטיפתו

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל קודס, מסרה היום (שבת) כי מזג האוויר הסוער ששרר השבוע ברצועת עזה סיכל ניסיון של אנשיהם לחטוף חייל ישראלי. בהודעה שפרסמה הזרוע נמסר כי אנשי הארגון נכשלו בניסיון לחטוף חייל ממזרח למחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז הרצועה.

לפי ההודעה מדובר בצנחן ישראלי שנחת בשוגג בצידו הפלסטיני של הגבול בסמוך למחנה הפליטים, אולם מזג האוויר הסוער שהיה במרכז הרצועה והשיטפונות העזים שם מנעו מחברי הארגון לקחת את החייל בשבי. עוד מסרו כי פעיליהם הצליחו לצלם את ניסיון חטיפתו של החייל וכי בכוונתם לשדר את הקלטת בזמן שייראו לנכון. דובר צה"ל מסר כי לא ידוע לו על אירוע כזה.

מזג האוויר הסוער פקד השבוע גם את רצועת עזה. צוותי הצלה והגנה אזרחית הצליחו להציל עשרות מתושבי ג'חר א-דיכ וואדי עזה לאחר שהוצפו כליל. הפלסטינים טוענים כי אותם אזורים הוצפו לגמרי לאחר שישראל פתחה את אחד הסכרים במקום מבלי להזהיר אותם, וכי היה חשש שבתיהם יוצפו ויטבעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully