וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: שליט לא ישוב לפני שאסירינו יוחזרו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.1.2010 / 20:53

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל תקף את ישראל על כשלון המגעים האחרונים בין הצדדים: "שליט לא ישוב אל ביתו לפני שאסירנו ישחוררו מבתי הכלא, ישראל טירפדה העסקה"

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, הטיל את האחריות להכשלת המגעים לגיבוש עסקת שליט על ישראל. בנאום שנשא הערב (שישי) בדמשק לציון שנה למבצע 'עופרת יצוקה' ברצועת עזה, אמר משעל: "מה שטרפד את העסקה הוא המשחקים הישראלים. נתניהו ניסה לעשות מה שאולמרט עשה לפניו. ישראל היא הנושאת הבלעדית באחריות לטרפוד העסקה".

משעל הוסיף בנאומו כי החייל החטוף גלעד שליט "לא ישוב אל ביתו לפני שאסירינו ואסירותינו ישוחררו מבתי הכלא בישראל". הוא הבהיר כי ארגונו לא מתכוון לוותר על עקרונותיו הלאומיים ועל דרך ההתנגדות: "לא נוותר על זכויות עמנו, לא נוותר על עקרונותיו. חמאס לא ישתנה עד שהאדמה תשוחרר, עד שירושלים תושב ועד שזכות השיבה תושג".

הוא התייחס לדיווחים על כך שגורמים בחמאס הביעו נכונות להכיר בישראל והכחיש אותם בתוקף: "חמאס ימשיך להתנגד לכיבוש ולהכרה בלגיטימיות של הישות הציונית". הוא ציין כי ירושלים הייתה בעבר בסכנה ואילו היום היא בסכנה גדולה עוד יותר: "אני חושש שהעולם האיסלמי והערבי יופתע לגלות שבקרוב מסגד אל-אקצא ייהרס לפתע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully