וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל התחשמל בצפון - פינויו ארך כשעה

יוסי מדריסוביץ'

22.1.2010 / 11:53

עובד של חברה קבלנית התחשמל בידיו במחצבה באזור בית שאן ונפגע קל עד בינוני. הצוות הרפואי נאלץ להמתין במשך כשעה עד שהגיע למקום מנוף גבהים. מסוק של מד"א פינה את העובד לביה"ח

צוותים רפואיים שהוזעקו לטפל הבוקר (שישי) בעובד שהתחשמל במחצבה באזור בית שאן, נאלצו להמתין לכך במשך כשעה. החשמלאי שעבד במחצבת רוויה טיפס על מתקן שנאים ומסיבה לא ברורה התחשמל בשתי כפות ידיו. צוות של מגן דוד אדום מאזור גלבוע שהוזעק למקום, התקשה להגיע אל החשמלאי שנתלה על עמוד בגובה של כמה מטרים מהאדמה. רק לאחר הגעת מנוף גבהים של כיבוי אש, הורד החשמלאי המועסק בחברה פרטית מהמתקן ומסוק של מגן דוד אדום פינה אותו להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה.

דובר שירותי כבאות יזרעאל, מיקי כהן, סיפר לוואלה! חדשות כי "הצוות הראשון שהגיע למקום מהתחנה בבית שאן, הבין שהחילוץ של החשמלאי יכול להתבצע רק באמצעות מנוף גבהים. לאחר מכן הזנקנו מנוף שסייע בחילוץ". עם קבלת ההודעה על ההתחשמלות, ניתקה חברת החשמל את זרם החשמל של המחצבה.

ארז אברהם, פרמדיק של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע, שהגיע למקום האירוע לאחר מספר דקות, סיפר כי "כשהגענו למקום נתנו הוראות לאדם נוסף שהיה על המתקן. לאחר מכן הבנו שהוא נמצא בהכרה מלאה ומתקשר ורק לאחר הגעת מנוף הגבהים, הצלחנו להעניק לו טיפול ראשוני. המצב שלו מוגדר קל עד בינוני והוא סובל מכוויות בדרגה ג' בשתי כפות ידיו".

קצין הבטיחות של המחצבה, דרור בק, סיפר כי "העובד עלה לטפל במתקן השנאים והתחשמל. הוא היה תלוי במשך כשעה באוויר, מפני שלא היתה גישה להוריד אותו מהמתקן. אנחנו מצדנו ביצענו את כל הפעולות הנחוצות כדי לטפל במקרה ועדיין לא הסקנו מסקנות לגבי מה שקרה. גם אנשי חברת החשמל לא מבינים מה בדיוק קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully