וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשים יסירו מגופן את קעקועי גואל רצון"

איילה חננאל

21.1.2010 / 22:05

במשטרה מעריכים שנשותיו של גואל רצון מתחילות להתנער מתפיסת העולם הנוקשה שכפה עליהן. כמה מנשים, ששוהות בנפרד מרצון מאז נעצר, נפגשו לאחרונה עם משפחתן לאחר שנים

שבוע חלף מאז נעצר גואל רצון בחשד ששעבד את נשותיו וביצע בהן עבירות מין ב"ממלכה" שהקים בדרום תל אביב, ונראה שהמאמצים המרוכזים שמשקיעים החוקרים וגורמי הרווחה נושאים פרי. מדיווחים שמגיעים מחדרי החקירות עולה שכמה מהנשים מצליחות לנער מעליהן את השפעת שטיפת המוח אותה חוו בשנים ששהו בבית.

כך למשל, מדווחים במשטרה שכמה מהנשים החליטו להסיר מגופן את קעקוע דמותו של רצון. אחרות הסכימו לאחרונה לפגוש את בני משפחתן, לאחר שהיו עימם בנתק ממושך, בהתאם לחוקי הבית הקשים.

במהלך השבוע האחרון המשיכו חוקרי ימ"ר ת"א של המשטרה לגבות את עדות הנשים, אשר לטענת המשטרה "מחזקת את החשדות המיוחסים לרצון ומתארת את החיים תחת חוקיו הנוקשים". לדברי החוקרים "לא מדובר בדבר מובן מאליו, שכן לא קל לנשים להטיל ברצון דופי, אך הן מתחילות להתפכח מהמצב בו שרו. כמה מהן אף אמרו לנו ולגורמי הרווחה שהצלנו את חייהן". ביום ראשון הקרוב יובא רצון להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום ת"א.

לרצון עשרות נשים וכ-40 ילדים, שהתגוררו בדירות שונות ברחבי תל אביב. ב-13 בינואר פשטו חוקרי המשטרה על הדירות השוכנות במתחם בדרום העיר, בעקבות חקירה סמויה בת מספר חודשים.

במהלך החקירה התבססה לדברי המשטרה תשתית ראייתית לכך שרצון ביצע עבירות אינוס בנשותיו. הראיות שנאספו מצביעות כי הוא "שולט שליטה ממשית בחיי הנשים, מכתיב להן את המותר והאסור, מפקח על תנועותיהן, מגביל את חירותן ומטיל סנקציות ועונשים שונים. בין השאר, כתב ספר חוקים ובו קודי התנהגות לנשים, הכולל גם הוראות רבות על אופן התנהלות התא המשפחתי והעונשים בגין הפרת הכללים", אמרו במפלג התשאול של ימ"ר תל אביב .

  • עוד באותו נושא:
  • גואל רצון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully