וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: לבני מגיבה בצורה היסטרית ופחדנית

21.1.2010 / 12:53

מספר 2 בקדימה זועם על ציפי לבני, בשל סירובה להקדים את הפריימריז לראשות המפלגה. בשיחות סגורות האשים: "היא פוחדת מדרישתי לדמוקרטיה"

"ציפי לבני פוחדת. היא מגיבה בצורה היסטרית ופחדנית לדרישה דמוקרטית". כך אמר היום (חמישי) בשיחות סגורות מספר 2 בקדימה, חבר הכנסת שאול מופז. דבריו נאמרו על רקע דיווחים, לפיהם לבני מסרבת להיענות לדרישתו להקדמת הפריימריז לראשות קדימה.

בתחילת החודש קרא מופז לקיים פריימריז לראשות המפלגה בתוך שלושה חודשים. במסגרת תדרוך עיתונאים האשים מופז את לבני בכך שהיא "גורמת נזק לקדימה ולמדינה" ואמר כי קדימה "סובלת ממנגנון שהוא קופסה שחורה ותקנון דרקוני", מה שמוביל לדבריו לחוסר יכולת של החברים להשפיע. "אני קורא תיגר באופן דמוקרטי ומבקש שזה יהיה בשלושה החודשים הקרובים" אמר אז מספר 2 במפלגה. "אני עמדתי במבחן. אם את תנוצחי, אני מצפה שתישארי בקדימה", הצהיר.

בשבוע שעבר אמר מופז בכנס פעילים בקריית מלאכי כי "התהליך של הפריימריז התחיל, הרכבת כבר התחילה לנסוע ואי אפשר לעצור אותה". מספר 2 במפלגה גם תקף פעם נוספת את היו"ר לבני. "דיברנו רבות על העובדה שקדימה מייצגת פוליטיקה אחרת. לא הצלחנו בזה. אין דמוקרטיה בתנועה הזאת, נקודה. אין שקיפות בתנועה שלנו, נקודה. עלינו להגיע למציאות דמוקרטית, לשקיפות מוחלטת ואסור להמשיך להסתתר מאחורי תקנון ומנגנון, גם אותם צריך לשנות ולעצב מחדש", טען מופז.

גורמים נוספים בקדימה הביעו באחרונה תמיכה בהקדמת הפריימריז. כך, למשך, ח"כ אבי דיכטר כי "אני מאמין ומקווה שיו"ר מפלגת קדימה, ציפי לבני, תוביל את קדימה לפריימריז עוד בשנת 2010"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully