וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ, אונן על מיטה ונעצר בחשד לאונס

איילה חננאל

21.1.2010 / 11:21

במהלך חקירת אונס בשפלה נעצר צעיר ששהה באזור, ונלקחה ממנו דגימת DNA. השוטרים נדהמו לגלות כי קיימת התאמה בינה לבין דגימה שנלקחה לפני שנתיים במקרה של פריצה ומעשה מגונה ברחובות

צעיר שנעצר בימים האחרונים בחשד לביצוע אונס בשנה שעברה בשפלה, חשוד בביצוע פריצה ומעשה מגונה לפני כשנתיים בדירה ברחובות. בחודש יוני 2007 פרץ החשוד במעשה לדירה בה התגוררה אישה בביתה ברחובות. לפי החשד, הוא נעמד צמוד למיטתה, החל לאונן והגיע לפורקן על שמיכתה. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום.

כשהתעוררה, גילתה בעלת הדירה את אשר אירע ודיווחה על כך למשטרה. צוות חוקרים הגיע לדירה, נטל דגימת די-אן-איי משמיכתה של האישה ושלח אותה לבדיקה במעבדה הביולוגית. המשטרה לא הצליחה לעצור חשודים בפריצה, אך שמרה את הדגימה במאגר המידע המשטרתי.

בשנה שעברה בוצע אונס בשפלה, וכחלק ממעצר נרחב של חשודים ששהו באזור בעת ביצוע המעשה נעצר גם החשוד בביצוע הפריצה ברחובות. נלקחו ממנו דגימות די-אן-איי כדי לבחון האם הוא קשור למעשה האונס. לתדהמת השוטרים, התברר כי אין קשר בין הדגימה לבין מקרה האונס, אולם נמצאה התאמה מלאה למקרה שאירע ברחובות בשנת 2007.

ראש מחלק חקירות במשטרת רחובות, פקד ישראל קליין, אמר לוואלה! חדשות כי במשטרה "בודקים האם החשוד עומד גם מאחורי מקרי פריצה מעשים מגונים או אפילו אונס נוספים". שלוחת התביעות של משטרת רחובות תגיש כתב אישום נגד האיש בגין פריצה וביצוע מעשים מגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully