וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: נישאר בגדה גם לאחר הסכם שלום

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

20.1.2010 / 20:50

בשיחה עם עיתונאים זרים אמר ראש הממשלה כי ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה מצב שבו יהיו בגדה המערבית משגרי טילים. על אירן: "בקרוב נגלה אם העולם מוכן לפעול"

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

"ישראל תישאר בגדה גם לאחר הסכם שלום עם הפלסטינים". כך אמר הערב (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה עם עיתונאים זרים. לדברי נתניהו, נוכח התקפות טילים שהיו בעבר מגבול לבנון ועזה, ישראל צריכה למנוע מצב שבו לפלסטינים יהיו משגרי טילים בגדה. "אנו לא יכולים להרשות לעצמו שכך יהיה במרכז המדינה שלנו", אמר נתניהו. "אנו מוקפים על ידי מלאי גדל באופן תמידי של טילים המוצבים במובלעות מצפון ודרום, הנתמכות על אירן", הוא הוסיף.

ראש הממשלה פירט בפני הכתבים הזרים אילו מערכות הגנה נגד טילים מפתחת ישראל והודה שמדובר במערכות יקרות מאוד. בין היתר סיפר נתניהו לכתבים על כיפת ברזל ועל פרויקט החץ.

ראש הממשלה גם קרא להחרפת הסנקציות הבינלאומיות נגד אירן. לדבריו, הדעה הישראלית כי תכנית הגרעין האירנית מהווה איום אסטרטגי זוכה לתמיכה מקיר אל קיר. "השאלה היא, האם יש נכונות לפעול, ובקרוב נגלה זאת", אמר. עם זאת, נתניהו לא התייחס לאפשרות כי ישראל או מדינות אחרות יתקפו את מתקני הגרעין של אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully