וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של בני הזוג נתניהו: אחמד טיבי

20.1.2010 / 17:00

ח"כ טיבי ניצל את בימת הכנסת כדי לבקר את ההתקפה נגד שרה נתניהו. "אני רוצה להפיל את ממשלתך, לא את אשתך", אמר. בסוף נאומו של טיבי, לחץ נתניהו את ידו

מערכת וואלה!

(צילום: ערוץ הכנסת)

ימים לא קלים עוברים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך היום (רביעי) הוא זכה לתמיכה בלתי צפויה. חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ- תע"ל) ניצל את בימת הכנסת כדי להביע תמיכה בנתניהו ולבקר בחריפות את ההתקפה נגד רעייתו שרה. "נכון שאני שייך לאופוזיציה ורוצה שהממשלה תיפול היום, אבל אני לעולם לא אשתמש בהתקפה על משפחתך ואשתך כדי להפיל אותך", אמר טיבי לנתניהו במהלך דיון מיוחד שהתקיים בכנסת, תחת הכותרת "כישלון ממשלת נתניהו בנושאים מדיניים, כלכליים וחברתיים".

טיבי הוסיף, כי "אני רוצה להפיל את הממשלה שלך, לא את שרה נתניהו. יש דברים, שלמרות התהום המדינית לא עושים לפוליטיקאים. אחד מהם זה להכפיש את המשפחה בצורה לא אנושית". בסוף נאומו של טיבי ניגש אליו נתניהו ולחץ את ידו בחמימות.

אחרי טיבי עלה לבמה חבר הכנסת אורי אורבך (הבית היהודי), שאמר כי הוא אינו מודאג מהשפעתה של שרה נתניהו על בעלה ועל מדיניות הממשלה. "אני יותר מודאג מהשפעה של אנשים כמו ברק אובמה ואהוד ברק על תפקידו של נתניהו", אמר אורבך בחצי הלצה.

הסערה סביב פרשת העוזרת של משפחת נתניהו מסרבת לדעוך. הפרשה התפוצצה, בעקבות תביעה שהגישה ליליאן פרץ, שהיתה מנהלת משק הבית של משפחת נתניהו בקיסריה, נגד מעסיקיה. בתביעה טענה פרץ כי שרה נתניהו השפילה אותה באופן רציף במשך שש שנות העסקתה. בין היתר טענה פרץ כי נתניהו נהגה לצרוח עד אימה, במקרים שבהם לא קיבלה את הכבוד המגיע לה לטעמה והגדירה עצמה כ"אמא של מדינת ישראל". בנוסף, היא טענה כי נתניהו הכריחה אותה להביא ארבעה סטים שונים של בגדים לעבודה כדי לשמור על סטריליות הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully