וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים פשטה על משרדי ההתאחדות לכדורגל

20.1.2010 / 12:18

בוצע חיפוש והוחרמו מסמכים שונים. בפשיטה ביררו החוקרים מיהם השופטים הבינלאומיים. ההתאחדות: "נשתף פעולה"

רשות המסים פשטה הבוקר (רביעי) על משרדי ההתאחדות לכדורגל, זאת במסגרת החקירה הכללית שעורכת הרשות על הספורט הישראלי. חוקרים של רשות המסכים הגיעו להתאחדות והחרימו מסמכים שונים שיוכלו לשמש אותם לצורך חקירה מקיפה בחשד להעלמות מס. ברשות המסים אמרו היום כי "לאור מידעים ועדויות שהצטברו, אספנו מסמכים שונים".

במהלך הפשיטה הגיעו החוקרים למשרדו של מנכ"ל האיגוד, יריב טפר, בניסיון לברר מיהם השופטים הבינלאומיים ומתי שפטו לאחרונה בחו"ל. החוקרים קיבלו לידיהם מסמכים אשר מציגים את הנתונים הללו. גורם באיגוד השופטים אמר: "לגיטימי שהם בודקים חשדות, אבל לא ברור מדוע ציירו את זה כאילו מדובר בחיקרת האינטרפול. לא זכור לי שנמצאו אשמים".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "לפני הצהריים הגיעו להתאחדות שני חוקרים מרשות המיסים, ככל הנראה במסגרת בדיקה של רשות המיסים בנושא שופטים ששפטו בחו"ל. נתבקשנו להעביר מידע ומסמכים בנושא זה. נעביר כל מה שיתבקש למען בדיקת הנושא ונשתף פעולה באופן מלא".

ההגעה של הרשות להתאחדות ממשיכה גל של חקירות בעקבות החשדות שהחלו לאחרונה לצבור תאוצה גם בענף הכדורסל, שם נחקרו שני שופטים, סמי בכר וירון זריף, בחשד כי לא דיווחו על הכנסות משיפוט בחו"ל. בעקבות החקירות שהתנהלו שופטי הכדורסל, נראה שגם שופטי הכדורגל נמצאים על הכוונת בעקבות משחקים שניהלו בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully