וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרג את האם במסיבת יום הולדת לבנה

קובי מנדל

20.1.2010 / 11:57

עלי בן מוחמד בשתאוי מואשם כי דקר למוות את חפיזה חוגי'ראת במהלך מסיבת יום ההולדת של בנה בחיפה. בנוסף מואשם בשתאוי בחבלה בכוונה מחמירה לאחר שדקר גם את הבן

כתב אישום באשמת הריגה, חבלה בכוונה מחמירה וניסיון לשבש מהלכי משפט הוגש היום (רביעי) בבית משפט המחוזי בחיפה נגד עלי בן מוחמד בשתאוי.

בשתאוי מואשם כי בסוף דצמבר דקר למוות את חפיזה חוג'יראת תושבת חיפה במהלך מסיבת יום ההולדת של בנה קמר. לפי כתב האישום המקרה אירע לאחר ויכוח שהתפתח בין הנאשם לבין שכנתה של חוגי'ראת לאחר שזו ביקשה ממנו ומחבריו להפסיק להרעיש. האם ביקשה ממנו לאחר מכן לעזוב את המקום והוא עזב, אך חזר לאחר זמן קצר כשבידו סכין.

כתב האישום מפרט כיצד רץ הנאשם לעבר הבן ודקר אותו בגבו. הבן ניסה להגן על עצמו ונפצע ביד ימין. האם שראתה כי בנה נדקר התקרבה לרכב לידו עמד הנאשם שהחל לדקור גם אותה. האם נדקרה בכתף ימין וכתוצאה מהדקירה איבדה דם רב ומתה.

לאחר מכן נמלט הנאשם ברכב יחד עם שני חבריו וכשנעצר על ידי המשטרה השליך את הסכין דרך חלון הרכב. "במעשיו גרם הנאשם למותה של המנוחה, חיבל בקמר חבלה חמורה וזאת בכוונה מחמירה וניסה לשבש מהלכי משפט" נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully