וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת הבית לשעבר של רה"מ: "איימו על חיי"

איילה חננאל ופנחס וולף

19.1.2010 / 20:06

כשבוע לאחר הגשת התביעה נגד ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, טוענת ליליאן פרץ כי קיבלה שיחת איום טלפונית על חייה. לשכת רה"מ: "אנו מגנים בתוקף כל איום"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ליליאן פרץ, עוזרת הבית לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו קיבלה שיחת איום טלפונית. המתקשר איים על חייה של פרץ ודרש ממנה להסיר את תביעתה בתוך 12 שעות. פרץ הגישה תלונה במשטרה.

פרץ סיפרה אמש (שלישי) לערוץ 2 על שיחת האיומים. לדבריה, "קיבלתי שיחת טלפון מבן אדם שלא הזדהה והוא אמר לי 'מי זאת - את שעושה את כל הבלגאן?" פרץ הוסיפה כי האלמוני אמר לה ש"אם תוך 12 שעות לא תביאי לסיום הפרשה את תיפגעי אישית – וזה מביבי". פרץ הוסיפה כי היא לוקחת ברצינות את האיום. "עם כל הטירופים שקוראים במדינה ובעולם, בוודאי שאני מאמינה לו. אני פוחדת על הילדים שלי זה יצא מכל פרופורציה, לא תיארתי שזה יגיע לדברים כאלה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים כי "אנו מוקיעים ומגנים בתוקף כל איום וכל גילוי אחר של התנהגות בלתי חוקית או בלתי נורמטיבית. ראש הממשלה ורעייתו ביקשו ומבקשים לכל אורך הדרך שהנושא יתברר אך ורק בבית המשפט. אנו קוראים למשטרה לחקור במהירות מי עומד מאחורי השיחה ולמצות עימו את הדין".

ביום שישי פרסם "ידיעות אחרונות" כי ליליאן, עובדת משק הבית של משפחת נתניהו הגישה תביעה לבית הדין לעבודה בתל אביב נגד מעסיקיה. בתביעה טענה ליליאן כי שרה נתניהו השפילה אותה באופן רציף במשך שש שנות העסקתה. בין היתר טענה ליליאן כי נתניהו נהגה לצרוח עד אימה, במקרים שבהם לא קיבלה את הכבוד המגיע לה לטעמה והגדירה עצמה כ"אמא של מדינת ישראל". כמו כן טוענת ליליאן כי נתניהו הכריחה אותה להביא ארבעה סטים שונים של בגדים לעבודה על מנת לשמור על סטריליות הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully