וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות דעת: מאבטח הרמטכ"ל כשיר לעמוד לדין

19.1.2010 / 18:14

לבית המשפט הוגשה חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי הקובעת כי סרן ארז אפרתי המואשם בניסיון אונס של צעירה בת"א, כשיר לעמוד לדין. בנוסף נקבע כי קיימת אפשרות שלא היה מודע למעשיו

סרן ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל המואשם בניסיון אונס של צעירה בנמל תל אביב כשיר לעמוד לדין, כך קובעת חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שהוגשה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. חוות הדעת קובעת גם שאפרתי אינו סובל מסטייה מינית ולא שוללת את האפשרות שבליל המעשה לא היה מודע למעשיו. פרקליטיו, עורכי הדין בני וקרן נהרי אמרו כי הם מקווים שבעקבות חוות הדעת בית המשפט יורה ביום חמישי הקרוב על שחרורו ממעצר.

זו הבדיקה הפסיכיאטרית השנייה אותה עובר אפרתי. כשבוע לאחר מעצרו נשלח מאבטח הרמטכ"ל לבדיקה הראשונה שקבעה שאינו סובל מנטיות אובדניות. עם קבלת חוות הדעת הראשונה הוארך מעצרו של אפרתי, ועל פי בקשת הפרקליטות הוא נשלח לבדיקה נוספת שתוצאותיה הגיעו כאמור היום.

אפרתי מואשם בניסיון אונס בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה סדום בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפה בכוונה לבצע פשע. כתב האישום נגדו הוגש בחודש שעבר על ידי עו"ד ורד אנוך מפרקליטות מחוז תל אביב.

בתחילת חודש דצמבר, סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר, הגיעה המתלוננת לחניון רידינג סמוך לנמל ת"א, שם הבחינה שאפרתי, בן 30 מעפולה, עוקב אחריה. היא ניסתה להיכנס למכוניתה ולהימלט, אולם הוא פתח את דלת הנהג וגרר אותה לעבר הירקון. הוא איים עליה שאם תצעק, הוא יהרוג אותה. לאחר מכן, נטען, הוא השכיב אותה בכוח בין שיחים שעל גדות הירקון וחנק אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully