וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה ממאה שערים מואשמת כי חטפה תינוק

גלעד גרוסמן

19.1.2010 / 13:39

על פי כתב האישום, האישה הגיעה לחגיגה פרטית שנערכה בחצר בית בשכונת מאה שערים, חטפה תינוק וניסתה להבריחו בתוך שמיכה. האישה נתפסה מאוחר יותר והתינוק הוחזר למשפחתו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אישה המתגוררת בשכונת מאה שערים בעיר ואשר נאשמת בחטיפת פעוט בן שנה וחצי מחצר בית. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שמואל הרבסט מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני שבוע חגגה משפחתו של הפעוט חגיגת "שבע ברכות" סמוך לחצר ביתם. הנאשמת נטלה את הפעוט, עטפה אותו בשמיכה והחלה לצעוד לכיוון "בתי אונגרין" הנמצאים בקצה השכונה. בני משפחתו של הפעוט, שהבחינו לאחר זמן קצר בהיעלמו, החלו לפנות לעסקנים שונים הנמנים על הציבור החרדי על מנת שיסייעו להם לאתר את הילד החטוף. העסקנים החלו בארגון צוותי חיפוש ובגיוס מתנדבים לסיוע בנושא.

שעה וחצי לאחר מכן, אחותו בת ה-16 של הפעוט החלה לחפש אחריו ברחבי השכונה. סמוך ל"בתי אונגרין", פגשה בתושבת השכונה שסיפרה לה כי אישה תמהונית ומוזרה עברה במקום עם חבילה .כשהבחינה האחות בנאשמת, היא החלה לרדוף אחריה. הנאשמת חמקה לדירה הנמצאת סמוך למקום תוך שהיא מנסה לחמוק מהרודפת. האחות הצליחה לעקוב אחריה ולקחת לידיה בחזרה את הפעוט.

לאור האישומים, מבקשת כעת הפרקליטות להאריך את מעצרה של האישה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully