וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר סיפר לחברו שהמשטרה בעקבותיו

גלעד גרוסמן

19.1.2010 / 12:47

כתב אישום הוגש נגד קצין מבצעים במחוז ש"י בגין מרמה והפרת אמונים. על פי כתב האישום, סיפר הקצין לחברו כי המשטרה עוקבת אחריו והסביר לו כיצד להתחמק מהמעקב

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד ניצב משנה רונן יפת, קצין מבצעים במחוז ש"י, הנאשם במרמה והפרת אמונים ועבירה על חוק הגנת הפרטיות, לאחר שסיפר לחברו כי הוא נחשד בהונאה על חקירה סמויה שהתנהלה נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין משה סעדה מהמחלקה לחקירות שוטרים, בספטמבר 2008 התקשר החבר, יאיר צברי, ליפת, מכיוון שחשד ששתי מכוניות עוקבות אחר נסיעתו בתל אביב. הוא ביקש ממנו שיבדוק במאגר המידע המשטרתי את זהות בעלי כלי הרכב העוקבים אחריו.

יפת התקשר אליו חזרה כעבור מספר דקות וביקש ממנו שיתקשר אליו מטלפון קווי ולא באמצעות טלפון סלולרי. לאחר מכן התקשר אל ביתו של צברי, ולקח ממנו את מספרי הרישוי של כלי הרכב העוקבים.

לאחר מכן, כך נטען, ביקש יפת משוטר אחר שיברר לגבי זהות בעלי כלי הרכב, ונאמר לו שאחת המכוניות שייכת למשטרה והשניה לאדם פרטי. הוא העביר את המידע הזה לצברי. בנוסף, הוא הדריך אותו כיצד להתחמק מהמעקב ולמנוע האזנות סתר. "תמשיך להסתובב כרגיל ותביא חוקר שיבדוק לך את הטלפון בבית ואת הפלאפון".

פרקליטתו של יפת עו"ד דבורה חן אמרה כי הוא יילחם על צדקתו בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully