וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובי דוברמן

19.1.2010 / 12:47

גולי הוא דוברמן מדהים בן שלוש שננטש על ידי בעליו לאחר שרגלו התרסקה. כעת הוא מחפש הורים חדשים

לאחר שגולי נדרס ע"י הבעלים שלו, הובא לרופאה המפנה לצורך טיפול, שבדקה אותו וראתה שהוא יציב, חוץ מרגלו השמאלית שהייתה שבורה. לאחר בדיקות, התגלה שבר מורכב (שבר ריסוק) של עצם הפימור.

מחלקת הכירורגיה של חוות דעת, מרכז מומחים ווטרינרי, ביקשה הערכת מחיר לתיקון השבר. הניתוח התגלה כהוצאה של 7000 ש"ח. לאחר שבעליו של גולי הבין שתיקון השבר כרוך בעלויות, הוא ביקש מהווטרינרית להרדים את הכלב. הווטרינרית סירבה להמית את הכלב (כלב צעיר ובריא, פרט לשבר ברגל) ולכן הבעלים נטש את הכלב במרפאתה של הווטרינרית.

למרות נטישת הבעלים, החליטו הווטרינרים המומחים בחוות דעת, ביחד עם עזרה מחברת "צמל יעקובסון" המספקת להם ציוד רפואי, להמשיך עם הניתוח ולהציל את רגלו של הכלב ולהעניק לו חיים ללא צליעות או כאבים.

לאחר התיקון של השבר גולי הכלב צולם שוב כדי לוודא תיקון אנטומי נכון של הרגל. גולי הועבר למחלקת טיפול נמרץ לצורך טיפול פוסטאופרטיבי שכולל שיכוך כאבים, הניתן דרך הוריד ומתן אנטיביוטיקה.

גולי יעבר תקופת החלמה ושיקום, וסיכוייו להליכה ללא צליעה או כאבים הם טובים מאוד. אך כעת חוות דעת מחפשת לגולי, כלב דוברמן מקסים בן השלוש, בית חם לאחר שננטש על שולחן הניתוחים.

לאימוץ ועזרה ניתן לפנות לטלפון - 09-7431117, "חוות דעת" בית ברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully