וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטפון הגיע למצרים - 12 בני אדם נהרגו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.1.2010 / 11:50

מזג האוויר הסוער והשיטפונות העזים פגעו גם במצרים. 12 בני אדם נהרגו בשיטפונות, בינהם גם תייר בריטי, נמלי מפרץ סואץ נסגרו ובתי מגורים רבים נהרסו לגמרי

רויטרס

(צילום רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

12 בני אדם נהרגו אתמול במצרים כתוצאה ממזג האוויר הסוער והשיטפונות העזים שפקדו אזורים רבים במדינה, בעיקר את חצי-האי סיני. אחד ההרוגים הוא תייר בריטי. העיתון המצרי "אל-אהראם" דיווח הבוקר (שלישי) כי מבנים רבים נהרסו ולנמל התעופה בשארם א-שייח' נגרמו נזקים. בנוסף, דווח כי בתי מגורים רבים באזור אסוואן ובחצי-האי סיני נהרסו כליל.

בנוסף לכך, חמישה נמלים לאורך מפרץ סואץ ועקבה נסגרו בעקבות השיטפונות והסופות. עוד דווח כי סירת מפרש טבעה באזור אסוואן וכי כוחות הביטחון המצרים הגישו סיוע לתושבי האזורים שנפגעו. החזאים במצרים אמרו כי מזג האוויר הסוער צפוי להימשך עד סוף השבוע וצפויים שיטפונות באזור חצי-האי סיני.

מזג האוויר הסוער פקד גם את רצועת עזה: צוותי הצלה והגנה אזרחית הצליחו להציל אתמול בלילה עשרות מתושבי ג'חר א-דיכ וואדי עזה לאחר שהוצפו כליל. הפלסטינים טוענים כי אותם אזורים הוצפו לגמרי לאחר שישראל פתחה את אחד הסכרים במקום מבלי להזהיר אותם, וכי היה חשש שבתיהם יוצפו ויטבעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully