וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זקני מצרים לא זוכרים שיטפון כזה

18.1.2010 / 14:00

עשרות פצועים, הפסקות חשמל ארוכות, תקרה שהתמוטטה בשדה התעופה, כבישים חסומים וכוננות מוגברת - כך נראית הסופה אצל שכנינו במצרים ובירדן

הגשמים העזים הגיעו גם למצרים, והם גורמים לשיטפונות עזים שלא היו כמותם שנים ארוכות: כלי תקשורת במדינה דיווחו הבוקר (שני) כי אישה אחת נהרגה ולפחות עשרה נפצעו כתוצאה מהשיטפונות באזור חצי-האי סיני. בשעות האחרונות מדווחים בסיני ובקהיר על גשמים כבדים המלווים בסופות חזקות המוגדרות על ידי תושבי האזור כסופות החזקות ביותר ב-16 השנים האחרונות. זרם החשמל בטאבה, נואייבה ושארם א-שייח' הופסק למשך מספר שעות, דבר שאילץ את אלפי התיירים בסיני להעביר את הלילה לאור נרות.

על פי הערכת החזאים במצרים, הגשמים העזים שהחלו אתמול בערב בעיקר בקהיר, בסיני ובאזורים הסמוכים לחוף, צפויים להימשך עוד כיומיים. לדברי החזאים, הגשמים לא צפויים להיחלש. שלטונות מצרים הזהירו חלק מתושבי הערים באזור על אפשרות של ניתוק החשמל בשל מזג האוויר והסופות. חלק מהכבישים הראשיים במצרים נחסמו ובראשם הכביש המוביל מקהיר לררדקה. גם בשארם א-שייח' נחסמו כבישים רבים ואף דווח על קריסה חלקית של תקרת נמל התעופה במקום.

גם בירדן סובלים מרוחות עזות ושטפונות חזקים המשבשים את חיי היומיום בממלכה: במספר אזורים ברחבי המדינה הופסק זרם החשמל, בעיקר באזורים הצפוניים-מערביים. במספר כלי תקשורת דווח אף על כך שכוחות הביטחון הירדניים העלו את הכוננות והזהירו את אזרחי ירדן שלא להתקרב לנחלים עלקאן ועפאל השוצפים. עד כה, 27 מתושבי מחוז דבא בירדן הועברו לבתי החולים בשל תשישות וקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully