וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה החתימה את לבאן חמלדזה

הקשר הגיאורגי אמור לשדרג את התקפת הקבוצה, והוא הרכש השני בחלון ההעברות. גליל בן שנן ביקש לעבור לאשקלון

הפועל חיפה החתימה הבוקר (שני) את הקשר הגיאורגי לבאן חמלדזה עד סף העונה. השחקן יהיה הרכש השני של הקבוצה בחלון ההעברות, אחרי שהאדומים צירפו לאחרונה את השוער אוהד כהן, שהגיע ממכבי פתח תקוה. חמלדזה אמור לשדרג את הקבוצה בצד ההתקפי, בו סובלת הפועל חיפה מבעיות בשבועות האחרונים. בחיפה מקווים כי החתמת הגיאורגי תשפר את הקבוצה בצורה משמעותית.

מעבר להחתמת הקשר, בחיפה ינסו להתחזק בעוד רכש זר, כשהמועמד הוא החלוץ קווינטון ג'ייקובס מנמיביה, שיגיע להתרשמות השבוע. אם הנמיבי ירשים, הוא יצורף לסגל של שלומי דורה על חשבונו של בריאן חרסיצ'יץ'. ג'ייקובס בן ה-31 משחק בקבוצת ריימבלרס במדינתו. בעבר שיחק בברין הנורבגית, אייאקס קייפטאון מדרום אפריקה ודואיסבורג הגרמנית. בנוסף, בחיפה ינסו לסגור עם קשר הפועל פתח תקוה גיא צרפתי, או עם קשר מ.ס אשדוד עידן ויצמן. יואב כץ התייחס לסוגיית צרפתי ואמר: "זה מאוד רציני, ואני מקווה שזה ייסגר בימים הקרובים".

גליל בן שנן פנה היום לבעלים של הפועל, יואב כץ וביקש להשתחרר מהפועל חיפה לטובת הפועל אשקלון. למרות שכץ רוצה את בן שנן בקבוצה, הוא לא מתכוון לעמוד בדרכו של השוער וכבר בערב אמור לערוך שיחות עם יו"ר אשקלון בכדי להעביר את בן שנן לקבצתו. כץ אישר את השיחות: "גליל, פנה אליי ובקיש להשתחרר לאשקלון. היום בערב אדבר איתם ואם נגיע להבנות, אז גליל יעזוב את הפועל חיפה לאשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully