וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס נשים שהכיר ברשת האינטרנט

גלעד גרוסמן

18.1.2010 / 11:33

גבר בן 35 מירושלים מואשם בביצוע מעשים מגונים בשש נשים אותן פגש באתרי היכרות באינטרנט. על פי כתב האישום הוא נהג להיפגש עם הנשים, לפתות אותן להגיע לדירתו ולאנוס אותן

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד שלמה דהן, תושב העיר בן 35, הנאשם באונס, ביצוע מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בשש נשים אותן הכיר ברשת האינטרנט.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, דהן נהג להכיר נשים דרך אתרי היכרויות ברשת האינטרנט, ולאחר שיצר עימן קשר היה קובע להיפגש עימן. בחלק מהמקרים שכנע את הנשים להגיע לדירתו, שם תקף אותן מינית.

בכתב האישום נטען, כי באוקטובר האחרון הכירה לו ידידה את אחת מחברותיה. השניים נפגשו בגינות סחרוב, בכניסה לירושלים, שם קבעו שדהן ייסע אחרי המתלוננת לביתה, ומשם יצאו לפגישה המתוכננת. לאחר שהתארגנה בביתה נכנסה למכוניתו של דהן, וכאשר שאלה אותו לאן הם נוסעים, הוא השיב שהוא חוטף אותה. היא שאלה אותו שוב לאן הם נוסעים, והוא ענה: "מה את לא מבינה? אני חוטף אותך". הוא נסע לביתו, והמתלוננת הסכימה לעלות איתו לדירה מכיוון שסברה כי חברתה מכירה אותו היטב. בדירה הוא תקף אותה מספר פעמים וניסה להפשיטה. בשלב מסוים נשך את פטמתה של המתלוננת ופצע אותה. היא דחפה אותו ואז סטר לה בחוזקה רבה. לאחר מכן הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי. לאחר המקרה הידרדר מצבה הנפשי של המתלוננת, היא עזבה את ירושלים ושינתה את מקום עבודתה ואת מקום לימודי ילדיה.

ניסה לשמור על קשר עם הנתקפות

במקרה אחר, מתואר בכתב האישום, כי בתחילת השנה התקשר הנאשם לצעירה לאחר שקיבל את מספר הטלפון שלה מחבר משותף ואמר לה שהוא רוצה להכירה. היא אמרה לו שהיא מעורבת בקשר עם אדם אחר. הוא המשיך לנסות לשכנע אותה לצאת אתו, ואף הגיע לחגיגת בר מצוה של אחיינה, על מנת לראותה. לבסוף היא הסכימה, והשניים קבעו להיפגש בפאב בירושלים. הוא אסף את המתלוננת ליד ביתה והחל נוסע לכיוון ביתו. הוא אמר לה שישתו קצת בביתו, ואז יצאו לפאב, והמתלוננת האמינה לדבריו.

כשהגיעו לבית החלו לשתות, ואז התערפלו חושיה של המתלוננת, ראייתה הטשטשה והיא איבדה את תחושות גופה. הוא הוביל אותה למיטתו, שם הפשיט אותה ואנס אותה. בבוקר למחרת היא התעוררה עירומה במיטתו והתחננה שישיב אותה לבנותיה, ולבסוף הוא הסכים והסיע אותה לביתה. לאחר האונס המשיך דהן לנסות לחדש את הקשר ביניהם.

דהן נאשם באונס של שתי נשים נוספות, בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים נוספות, באיומים ובתקיפה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים הפליליים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully