וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען דמה הונח מתחת למכוניתה של עו"ד בת"א

איילה חננאל

18.1.2010 / 9:03

המטען הונח אמש בקדמת מכוניתה של עורכת דין המתגוררת ברח' לוי אשכול בעיר. המשטרה בודקת האם מישהו מנסה להזהיר את עורכת הדין או שמא מדובר בטעות בזיהוי

אמש (ראשון) סמוך לשעה 22:00 אותר מטען דמה שהונח מתחת לרכב מסוג קרייזלר בבעלותה של עורכת דין ברח' לוי אשכול פינת רחוב אלי הכהן בצפון ת"א. עובר אורח שככל הנראה עבר במקום דיווח למשטרה מטלפון ציבורי כי הבחין באדם מניח דבר מה מתחת לחלקו התחתון של הרכב ועל כן הוא מבקש לעדכן את המשטרה בדבר. שוטרים שהגיעו למקום סרקו בתחילה את רכבה של שופטת שגרה בסמוך למקום וידוע למשטרה כי היא מאויימת על ידי גורמים עבריינים – אך בסריקה לא נמצא דבר.

עם חזרתם לתחנה, יצר המדווח האלמוני קשר פעם נוספת עם המשטרה ודיווח פעם נוספת על הנחת המטען. השוטרים הגיעו למקום בשנית ומצאו את מטען הדמה כשהוא מונח מתחת לרכבה של עו"ד אביטל אלמוגית. במשטרה מציינים כי לא ידוע להם בשלב זה הרקע להנחת המטען וכי חוקרי המשטרה בודקים בשלב זה מי מבקש, אולי, להזהיר את עורכת הדין או לשלוח לה מסר מאיים. עם זאת, נבדקת גם האפשרות כי מדובר בטעות בזיהוי מצד מניחי המטען.

בחודש יוני 2008 נרצח עורך הדין הפלילי יורם חכם בעת פיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. כתוצאה מהפיצוץ הוא מת במקום. חכם ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי, ושמו נקשר בשתי פרשיות מתוקשרות. באחת מהן הוא פוטר על ידי אסי אבוטבול, ובפרשה אחרת הוא הואשם על ידי איש עסקים כי ניהל רומן עם אשתו וכי גנב ממנו כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully