וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב לכל פועל: הטאטא בדרך לישראל

דניאל שמיל

18.1.2010 / 7:04

הרכב הנחשב לזול בעולם ישווקו בישראל ע"י שתי חברות יבוא חדשות - בקרוב יוקמו אולמות תצוגה לשני המותגים. שיווק המכוניות בארץ - רק בשנה הבאה

שני מותגי רכב עממיים וזולים עושים את דרכם לישראל: טאטא ההודי ולאדה הרוסי ישווקו בישראל על ידי שתי חברות חדשות במועדון יבואני הרכב. בקרוב יוקמו בישראל אולמות תצוגה לשני המותגים.

בתערוכת דלהי שנערכה בתחילת החודש, הציגה טאטא מכוניות תצוגה שהן למעשה קדימונים לדגמים חדשים שבקרוב ייראו על כבישי ישראל. ראשונה מהן היא פרימה, משפחתית-קומפקטית שעוצבה על ידי סטודיו פינינפארינה האיטלקי. לפרימה בסיס גלגלים ארוך של 270 ס"מ, דומה לזה של רנו פלאונס. המנוע מיועד להיות בנפח 1.6 ליטר ותיבת ההילוכים תהיה אוטומטית.

השנייה היא אינדיקה EV. מדובר בגרסה חשמלית לדור הבא של אינדיקה, מכונית קטנה שמימדיה מקבילים לאלה של מאזדה 2. לגרסה החשמלית טווח נסיעה של 200 ק"מ והיא תזנק ל-100 קמ"ש בתוך פחות מעשר שניות. עם זאת, עיקר המכירות בישראל יהיו של גרסת הבנזין שתוצג בקרוב. היבואנית של טאטא תהיה חברת ההשכרה אלדן, והשיווק יתחיל במחצית השנייה של 2011.

מותג נוסף שיחזור לישראל הוא לאדה. חברת "אוטו-חן", שנמצאת בבעלות האחים בליליוס, שיווקה בעבר את מכוניות מרצדס, וכעת קיבלה את הזיכיון ללאדה. לישראל יובאו שני דגמים: קאלינה, מכונית קטנה המקבילה ליונדאי אקסנט ופריורה המשפחתית. שני הדגמים ישווקו בישראל במרכבי האצ'בק, סדאן וסטיישן, ועם תיבת הילוכים ידנית בתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully