וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רדיו ירושלים עוזב את תפקידו

ענת קם

17.1.2010 / 14:57

מוטי גמיש שימש מנכ"ל משותף של הרדיו יחד עם שלום אורן ואת מקומו ימלא נציג הבעלים גדי קסטיאל. גמיש: "באתי לשם ההקמה, הקמתי והתוצאות מדברות בעד עצמן"

מנכ"ל רדיו ירושלים מוטי גמיש עוזב את תפקידו. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ביום חמישי האחרון שוחח גמיש עם בעל השליטה ברדיו ירושלים ג'קי בן זקן וסיכם עמו על סיום תפקידו בתחנה, כחצי שנה לאחר שהחלה לשדר. לדברי מקורב לצדדים, גמיש פוטר בעקבות תלונות עובדים וספקים על התנהלותו וכן בעקבות גיוס מועט של חסויות לשידורי התחנה. בכיר בתחנה דחה את הטענות ואמר כי גמיש הגיע לרדיו ירושלים לתקופת ההקמה בלבד, הגיע להישגים בתקופה זו ולא הוגשו נגדו תלונות מיוחדות. גמיש כיהן כמנכ"ל משותף יחד עם שלום אורן באישור ועדת הרדיו של הרשות השנייה, שקבעה כי ניסיונו מכפר על היעדר תואר אקדמאי כנדרש בתנאי הזיכיון. שמו של גמיש הוזכר לאחרונה כמועמד לתפקיד מנכ"ל ערוץ 24.

מוטי גמיש, 27, שימש כיועץ הבכיר של חברת הכנסת דליה איציק (קדימה) בתקופה בה כיהנה כיושבת ראש הכנסת. גמיש נחשב מקורב לאיש העסקים ג'קי בן זקן, אשר בין עסקיו הוא שותף בקבוצת לוגיה-אדלר חומסקי שהתמודדה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים. עם הענקת הזיכיון לקבוצה מונה גמיש למנכ"ל התחנה ועזב את תפקידו הפרלמנטרי.

מוטי גמיש אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הייתה לי תקופה נפלאה. בעל הבית שהוא תותח נתן לי לעבוד ואת הכלים לעשות זאת. באתי לשם ההקמה, הקמתי והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני עוזב בשמחה בשביל הקידום האישי שלי אבל זה מקום שאני מאוד אוהב שבניתי מההתחלה. אני מאחל להם המון הצלחה בהמשך ואמשיך לסייע להם ככל שיידרש בחודשים הקרובים". ג'קי בן זקן סירב להתייחס לידיעה.

את מקומו של גמיש ימלא לעת עתה נציג הבעלים גדי קסטיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully