וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוב של סלון הכלות הולבש על עובד זוטר

איילה חננאל

17.1.2010 / 14:40

צעיר בן 24 החל לעבוד בסלון בת"א, ולאחר מכן רשמו בעלי העסק את חשבונותיהם על שמו. רק כשהגיעו אליו בעלי חוב, הבין הצעיר כי נפל קרבן לתרמית. בעלי הסלון נעצרו ויובאו להארכת מעצר

בני זוג מחולון, בעלי סלון כלות ברחוב בן יהודה בתל אביב, נעצרו לפנות בוקר (ראשון) בחשד לעבירות של זיוף, מרמה ואיומים. במחלק הפשעים של מרחב איילון התקבלה לפני כחודש תלונתו של תושב בת ים בן 24 שסיפר לחוקריו כי לאחר שחיפש עבודה, העסיקו אותו בני הזוג כעובד כללי. לדבריו, בעלי העסק טענו בפניו כי מאחר שהם מצויים בקשיים פיננסיים, הם החליטו לרשום את העסק על שמו וכך עשו.

בנוסף, רשמו השניים את כל חשבונות החשמל, הארנונה והטלפונים הניידים על שמו של העובד. כמו כן גייסו בני הזוג על פי החשד יועץ מס שהוציא חשבונות פיקטיביים על שם העובד והעסק. העובד הסכים לבקשות בני הזוג, ובעקבות זאת קיבלו בני הזוג לאחר זמן מה לחשבון הבנק שלהם, החזרי מס של עשרות אלפי שקלים ודרשו אותם מהעובד. כאשר החלו חובות העסק לתפוח, פנו בעלי החוב לעובד וכשהבין שנפל לתרמית, פנה הצעיר לבני הזוג שאיימו עליו ופיטרו אותו מהעסק.

פרטי החשודים אותרו על ידי בלשי מרחב איילון, והבוקר הם נעצרו עם שני חשודים נוספים במעורבות בהונאה. שמו של החשוד המרכזי, בעל העסק, נקשר גם למעשה שוד שבוצע בחולון לפני מספר חודשים. כל ארבעת החשודים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully