וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדה במשפט קרפ: "הרביצו לו ושברו את שיניו"

17.1.2010 / 13:37

החיילת אור לוי, הנאשמת במעורבות ברצח אריק קרפ בתל ברוך, סיפרה בביהמ"ש כי הנאשמים תקפו אותו פעמיים. בפעם הראשונה הוא הצליח להימלט, אך הם שוב רדפו אחריו והיכו אותו

עוז מרון

אור לוי, החיילת בת ה-19 הנאשמת במעורבות ברצח אריק קרפ בחוף תל ברוך בתל אביב, מסרה היום (ראשון) את עדותה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. עדותה היתה מבולבלת, ולדברי נצגי התביעה ניכרו בה סתירות.

לוי סיפרה שהגיעה עם שלושת הנאשמים האחרים לחוף הים בליל הרצח בסביבות השעה חצות בלילה והתיישבה עם שאר הנאשמים על הספסלים. לאחר זמן מה הלכה יחד עם חברתה להטיל את מימיה, וכשחזרה ראתה כיצד שלושת הנאשמים ברצח – ג'אמיל ועבד עדס וקטין נוסף מכים את קרפ.

"ראיתי שהם מרביצים לבן אדם המבוגר", סיפרה לוי. "ג'אמיל נתן לו בוקסים. עבד נתן לו בוקס בראש ודרך עליו כשהוא שכב. הקטין גם נתן לו בוקסים".

לדבריה, לאחר שהוכה והופל ארצה, קם קרפ והחל לברוח, אולם השלושה רדפו אחריו, השיגו אותו והיכו אותו שוב. "הם נתנו לו מכות, בוקסים לפנים ולראש ואז הוא נפל עוד פעם", סיפרה, "ולאחר מכן קרפ קם ונמלט מהמקום". "ראיתי את השיניים שלו על המדרכה", הוסיפה, אך בהמשך הודתה כי ייתכן שרק שמעה לאחר מכן ששיניו נשברו.

לוי הוסיפה שהנאשמים נמלטו מהמקום ונשארו בו רק היא והקטינה המעורבת בפרשה. לאחר כשעתיים, באו לאסוף אותה והיא נסעה יחד עם הנאשמים האחרים לחורשה, ושם הם שתו לשוכרה. "שמעתי שהם אומרים שהם שברו לו את השיניים", העידה על מה שאירע בחורשה.

לדברי לוי, היא היתה שתויה באותו לילה ואינה זוכרת במדויק כיצד החל האירוע. היא הוסיפה שהיתה שיכורה בעת שהעידה במשטרה, ולכן אינה זוכרת אם הדברים שאמרה שם לפיהם לפני שהחלה הקטטה קילל קרפ את הנאשמים, אכן נכונים. פרקליטי הנאשמים, עורכי הדין אשר חן, משה ושירה מרוז וגיל פרידמן, תקפו את מהימנותה ותהו האם היא זוכרת את שהתרחש באותו הלילה. על כך היא השיבה: "אני זוכרת אבל אני לא יכולה להסביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully