וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין זאב רוזנשטיין יואשם ברצח

איילה חננאל

17.1.2010 / 10:30

המשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע בעניינו של העבריין, לקראת כתב אישום נגדו בגין הזמנת מעשי רצח בטבריה לפני תשע שנים. מעצרו הוארך בשלושה ימים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום ברמלה האריך הבוקר (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של העבריין זאב רוזנשטיין החשוד ברצח שאירע בטבריה לפני תשע שנים. במהלך הדיון הגישו המשטרה והפרקליטות "הצהרת תובע" בעניינו של רוזנשטיין, שמשמעותה הגשת כתב אישום נגדו בתוך חמישה ימים.

בדיון אמר השופט נקדימון כי "לאחר שעיינתי בחומר החקירה, נחה דעתי כי קיימות ראיות, לכאורה, לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד. כמו כן, נראה כי מתקיימת, לכאורה, עילה למעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים"

ההתפתחות בפרשת "כוכב הצפון" והרצח המשולש של רפי ויצמן, דוד בן מרגי ורון מואסי בחוף שלדג בטבריה, הובאה לידיעת הציבור בשבוע שעבר, לאחר שרוזנשטיין נעצר כחשוד בהזמנה לרצח. המעצר בוצע בעקבות עדות חדשה של עד מדינה נוסף בפרשה. בחודש אוקטובר הוחלט שלא להגיש נגד רוזנשטיין כתב אישום בפרשה בשל חוסר ראיות.

במסגרת פרשת "כוכב הצפון", נתפס משלוח של 108 ק"ג קוקאין בפנמה, אשר לפי החשד הוברח לארץ על ידי רשת הברחת סמים חובקת עולם שפעלה במימון ארגוני הפשע. אחד מראשי הרשת, עבריין ידוע ומוכר מצפון הארץ, הפך לעד מדינה וסלל את הדרך לשורת מעצרים של בכירים בעולם התחתון. במהלך עדותו חשף עד המדינה את מה שבמשטרה חשדו כבר שנים: לטענתו, זאב רוזנשטיין הוא שהזמין את חיסולם של שלושה עבריינים שנורו למוות בחוף השלדג בטבריה בשנת 2001. מעצרו של רוזנשטיין התאפשר הודות לעדות חדשה של עד מדינה נוסף אשר קשר את בכיר עולם הפשע לאירוע.

רון מוסאי, בן 31, מתל אביב, דוד בן מרגי, בן 47, מטבריה ורפי ויצמן, בן 40 מבית שאן, נרצחו לעיני בנות זוגם. שני חשודים, שאחד מהם ביצע את הירי, נמלטו מהמקום. בעקבות עדותו החדשה של עד המדינה מקווים במשטרה כי תשע שנים לאחר הרצח המשולש, הם יצליחו לקשור את רוזנשטיין למעשים. רוזנשטיין מרצה 12 שנות מאסר בכלא בישראל בגין עבירות סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully