וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמת בפרסום: מה פשר האובססיה נגד שרה נתניהו?

אמונה אלון

17.1.2010 / 8:15

לא מעניין מה אמרה הגברת לעוזרת. כן מעניין מדוע אנשים הידועים בדרך כלל כרציניים למדי נתפסים במשך השנים שוב ושוב בנבירה תמוהה, שלא לומר אידיוטית, בסיפורים מן הסוג הנחות הזה. ומדוע זה קורה להם רק, אבל אך ורק, כשזה נוגע לבנימין נתניהו.

אם בקדנציה הקודמת של שלטון נתניהו עוד אפשר היה לחשוד שאין זה כי אם עוד ניסיון מכוער של "השמאל" להפיל את ראש הממשלה של "הימין", בסיבוב הנוכחי חשד כזה נראה בעייתי: נתניהו - מסיבות הידועות רק לו, ואולי גם לגברת שרה נתניהו - משתדל היום להיראות כמו ראש הממשלה המקפיא ביותר, והמתקפל ביותר, שידעה ישראל מאז ומעולם.

עלילות העוזרת והגברת תפסו אותו ממש בעיצומה של נסיגה נוספת מסלע קיומו, ממש בשעה שבה כל הנכספים להקמת מדינה פלשתינית בלב הארץ אמורים למחוא לו כפיים ולזרוק עליו פרחים, לא שאריות מפח האשפה שמתחת לכיור מטבחו.

התמיהה גוברת לנוכח העובדה שיכתבו מה שיכתבו, וישדרו מה שישדרו - שלטונו של נתניהו חזק עכשיו מכדי שכל סיפור שהוא יוכל להפיל אותו. אפילו סיפור משמעותי לא היה מחליש את הקואליציה האיתנה שלו, קל וחומר רומן למשרתות.

אפילו האשמה חמורה כלפי נתניהו עצמו לא היתה מונעת מכל מיני טיפוסים שאפתנים לרצות להצטרף לממשלתו, קל וחומר טענות מגוחכות כלפי רעייתו הפסיכולוגית, שאמרה או לא אמרה ודרשה או לא דרשה ודיקדקה או לא דיקדקה, וכל זה מעמדתה החד?צדדית של אישה שבחרה, משום מה, להמשיך לעבוד בבית משפחת נתניהו לאורך שש שנים תמימות.

וכשם שהכפשת משפחת נתניהו אינה משתלמת מבחינה פוליטית, היא איננה משתלמת גם מבחינה כלכלית.

נוברים בפח מתחת לכיור

הציבור הרחב - אותו ציבור שהעיתונים המכפישים רוצים שהוא יקנה אותם, אותו ציבור שערוצי הטלוויזיה המשתתפים בהכפשה רוצים שהוא יצפה בהם - הוא הוא הציבור שגם בחר בבנימין נתניהו לראשות הממשלה.

הרי רוב הציבור הישראלי, גם חלקים ממנו שלא הצביעו ליכוד, מיוצג היום בממשלתו של בנימין נתניהו. והרבה מאוד צרכני עיתונים וצופי טלוויזיה - אלה שאוהבים את ביבי באופן אישי, וגם אלה שפחות - כבר מואסים בסיפורים האלה, ונדחים מהם.

כמה עוד אפשר לשמוע על המטפלות ועל העוזרות? את מי זה בכלל מעניין אם אשת ראש הממשלה היא באמת הכי יפה וחכמה בעיר, או שבעצם מדובר פה בגרסה חדשה ונוספת של שלגייה ושבעת העיתונאים?

אשר על כן, ההסבר היחיד הוא שכאשר מדובר בבנימין נתניהו יש אנשים שפשוט מאבדים שליטה.

כאשר מדובר בבנימין נתניהו יש אנשים - ויותר מכפי שמדובר באנשי שמאל, מדובר באנשי האליטות הישנות - שאינם מסוגלים לשכוח ואינם מסוגלים לסלוח על עצם הצלחתו של האיש הזה, שאיננו משלהם, להגיע לאן שהגיע ו"לגנוב להם את המדינה".

הם כל כך עסוקים בלשנוא אותו, שהם אפילו לא שמים לב שהוא מתנהג כאילו היה אחד מהם. כל כך להוטים ללכלך עליו, שלא אכפת להם כמה נמוך יירדו לשם כך ואם זה בכלל ישרת את מטרותיהם - או רק יחזור אליהם, כמו שקורה בסיפור הנוכחי, כבומרנג.

כל כך לכודים בנבירה בפח שמתחת לכיור עד שאינם מבינים שהזלזול הזה שלהם בראש הממשלה הוא זלזול בציבור בוחריו, זלזול במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully