וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לדירת גרושתו ושיסף לעצמו את הגרון

איילה חננאל

15.1.2010 / 22:30

גבר כבן 50 פרץ אל דירת גרושתו בנתניה והחל לתקוף אותה ואת בן זוגה. השוטרים שהגיעו למקום הצליחו להיכנס לדירה, שם מצאו אותו לאחר ששיסף לעצמו את הגרון. הוא נפצע באורח קל

גבר כבן 50 נפצע באורח קל לאחר ששיסף לעצמו את הגרון בנתניה לאחר שפרץ לדירת גרושתו ותקף אותה ואת חברה לחיים. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו בנתניה.

בשעות הערב התקבל בתחנת משטרת נתניה דיווח על אישה הזועקת לעזרה ברחוב. השוטרים שהגיעו למקום איתרו את האישה וזו הצביעה על דירה בה נמצאים שני גברים: האחד חברה לחיים והשני הגרוש שלה. מבדיקה ראשונית עולה, כי הגרוש פרץ לדירה בה שהו השניים דרך הגג באמצעות חבל, תקף אותם ולאחר שהצליחה האישה להימלט, נעל עצמו בתוך הדירה. השוטרים שהגיעו למקום פרצו את דלת הדירה, אז שיסף לעצמו הגרוש את הגרון.

פקד מיכאל גרינברג מתחנת משטרת נתניה שטיפל באירוע סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. לדבריו, "החשוד אשר משתמש בסמים הוא בעל עבר עשיר של עבירות אלימות ובהן עבירות של אלימות בתוך המשפחה. ככל הנראה, לאחר שניסה להיכנס לדירת גרושתו וגילה כי היא נמצאת עם גבר אחר בפנים, שהינו בן זוגה בתקופה האחרונה, התעוררה קנאתו. הוא עלה אל הגג, חדר אל דירתה דרך החלון, והחל לתקוף אותה ואת בן זוגה. בשלב זה הצליחה האישה להימלט מהדירה. אנו הגבנו במהרה ובהגיענו לדירה החשוד סגר עצמו בפנים עם בן זוגה של גרושתו ובצעקות החל לאיים שיפגע בבן הזוג ובעצמו. השוטרים הצליחו להסיח את דעתו של החשוד ובמקביל הצליח בן הזוג לפתוח את דלת הדירה שהייתה נעולה ולאפשר לשוטרים להיכנס פנימה. מצאנו את החשוד לאחר ששיסף את גרונו באמצעות סכין יפנית ובנוסף דקר את עצמו בפלג גופו העליון מספר דקירות קלות. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את האיש לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully