וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הפלגים בעזה הסכימו לא לשגר רקטות

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים

15.1.2010 / 10:17

העיתון "אל-קודס אל-ערבי" מדווח כי בפגישה בין הפלגים הפלסטינים החמושים לבין חמאס הוסכם על צעד זה כדי "לא לתת לישראל סיבה לפתוח במתקפה". בחמאס מכחישים

הפלגים הפלסטינים החמושים ברצועת עזה קיימו באחרונה ישיבה עם נציגי חמאס, שבה הוסכם להפסיק לשגר רקטות לעבר ישראל – כך דיווח הבוקר (שישי) העיתון "אל-קודס אל-ערבי" הרואה אור בלונדון. מקורות המוגדרים 'מהימנים' מסרו לעיתון כי הארגונים הפלסטינים החליטו לנקוט בצעד זה כדי "לא לתת לישראל סיבה לפתוח במתקפה חדשה על רצועת עזה".

בכירים בפלגים החמושים מסרו לעיתון כי הנהגת הפלגים פנתה בעקבות הפגישה אל הזרועות הצבאיות שלהם בדרישה למלא אחר ההחלטה. בנוסף סוכם על העלאת הכוננות בקרב הפלגים הפלסטינים החמושים הפועלים ברצועה מחשש למתקפה ישראלית נוספת בקרוב.

בחמאס הכחישו כי בפגישה דנו הצדדים בהסכם רגיעה מול ישראל. "לא דיברנו כלל על רגיעה. דנו במספר עניינים פנים-פלסטינים", אמר לעיתון בכיר הארגון איסמעיל רדוואן. "דנו בדרכים שבאמצעותן נצליח להדוף את המתקפה (הישראלית – נ.י) ולשמור על האינטרסים העליונים של העם הפלסטיני". הוא הכחיש גם כי הפגישה התקיימה משום שארגונו קיבל אזהרות לפיהן ישראל תתקוף מחדש בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully