וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום: עזרו לתעד סיפורי חיים

עידית טוויל

15.1.2010 / 23:28

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע ולשמח עוד אנשים. פעילות עם קשישים, ילדים או בעלי צרכים מיוחדים, בצפון, במרכז או בדרום - רק תבחרו מתי ואיפה

17.1 - בילוי עם קשישים בירושלים

אם יש לכם קצת זמן פנוי, בואו להעביר אותו בדיור המוגן "מעון הרופא" שבירושלים. תוכלו לשוחח עם הדיירים, לטייל עימם באזור, לשחק איתם שח, דמקה, קלפים ועוד.

תוכלו גם לנגן, לשיר או להציג בפניהם כל כישרון אחר שיש לכם. כל תשומת לב מכם תשפר מאוד את מצב הרוח שלהם.

18.1- אריזת מתנות לרווחת בעלי מוגבלויות ברעננה

"קרן אהבה" מוכרת מתנות וחבילות שי, שכל ההכנסות מהן מיועדות לרווחתם של אלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, המשתמשים בשירותי בית איזי שפירא ברעננה. הקרן זקוקה לעזרתכם באריזת המתנות וחבילות השי לפני מכירתם. כל עזרה מכם תתקבל בברכה.

19.1 - ביקור קשישים בקרית שמואל

בואו להנעים את זמנם של קשישים סיעודיים מהמרכז הגריאטרי "בית גבריאל". הקשישים ישמחו לבלות איתכם. תוכלו לשמח אותם על ידי שיחה, טיול, משחק או כל חוויה אחרת שתשפר את תנאי חייהם.

20.1 - סיוע בהפעלות לסובלים מפיגור שכלי במודיעין

הצטרפו לצוות אקי"ם במודיעין, בהעברת חוגים והפעלות לילדים הסובלים מפיגור שכלי. מדי יום בשעות אחר הצהריים תוכלו לסייע למדריכים במקום ולזכות בחיוך אמיתי ומאושר מהילדים החמודים.

20.1 - סיוע לנזקקים בראשל"צ

ארגון "פתחון לב" ישמח לעזרתכם במיון, סידור קיפול וארגון בגדים המיועדים למכירה בבזארים לנזקקים. הבגדים נמכרים במחיר סמלי של מספר שקלים בודדים וכל הסכומים משמשים לתרומות למען נזקקים ורעבים. בואו גם אתם לקחת חלק במטרה החשובה הזאת.

21.1 - תיעוד זיכרונות של ותיקי אזור חוף הכרמל

רוצים לשמוע סיפורי חיים מרתקים? הצטרפו לפרויקט תיעוד סיפורי חייהם וזיכרונותיהם של ותיקים מאזור הצפון. את הפרויקט מארגנת המועצה האזורית חוף הכרמל ובמסגרת הפרויקט תקשיבו ותתעדו את סיפוריהם החשובים של הוותיקים, כדי שכל האינפורמציה המעניינת תועבר גם לדורות הבאים.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052-8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully